ارسال به دیگران پرینت

سردار آزمون

جدی‌ترین مشتریان سردار آزمون | گمانه زنی‌های متعدد درباره بازیکن ایرانی

روزنامه «اکیپ» فرانسه در چاپ امروزش نوشته، سردار آزمون با مسئولان باشگاه لیون به توافق شفاهی رسیده است. این روزنامه که پیش‌تر از تماس‌های مکرر پیتر بوش، سرمربی هلندی لیون با سردار آزمون خبر داده بود امروز هم نوشته است: «تماس سردار آزمون با مسئولان باشگاه لیون قطع نشده و دو طرف مکررا با یکدیگر در ارتباط هستند.

 جدی‌ترین مشتریان سردار آزمون  |  گمانه زنی‌های متعدد درباره بازیکن ایرانی

روزنامه «اکیپ» فرانسه در چاپ امروزش نوشته، سردار آزمون با مسئولان باشگاه لیون به توافق شفاهی رسیده است. این روزنامه که پیش‌تر از تماس‌های مکرر پیتر بوش، سرمربی هلندی لیون با سردار آزمون خبر داده بود امروز هم نوشته است: «تماس سردار آزمون با مسئولان باشگاه لیون قطع نشده و دو طرف مکررا با یکدیگر در ارتباط هستند.

لیون در تابستان تا پای عقد قرارداد با سردار آزمون رفت و حتی پیشنهادی ۱۲ میلیون یورویی به زنیت داد. زنیتی‌ها به صورت شفاهی با مسئولان لیون توافق کردند، ولی گفتند این انتقال در صورتی نهایی می‌شود که آن‌ها مهاجمی به جای سردار آزمون بخرند. نهایتا در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، در حالی که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی از حضور سردار آزمون در لیگ یک فرانسه خبر می‌دادند، زنیت مانع از این انتقال شد.

سردار آزمون آخرین فصل حضورش در زنیت را سپری می‌کند و قراردادش به طور رسمی ۶ ماهه دیگر با این باشگاه روس به اتمام می‌رسد. او انتهای فصل بازیکن آزاد است و می‌تواند به صورت رایگان از زنیت جدا شود. زنیت، اما برای آنکه از فروش سردار آزمون درآمدزایی اندکی کند، در نظر دارد این بازیکن ایرانی را در زمستان جاری بفروشد. از لیون و نیوکاسل به عنوان جدی‌ترین مشتریان سردار آزمون یاد می‌شود، ولی لیون به دلیل اینکه سردار آزمون فقط چندماه به اتمام قراردادش با زنیت باقی مانده، حاضر به ارائه پیشنهاد مالی بیشتر از ۳ میلیون یورو نشده است. البته لیونی‌ها دلگرم به قول سردار آزمون هستند. از انگلیس هم خبر می‌رسد مسئولان نیوکاسل پیشنهاد ۴ میلیون پوندی برای جذب سردار آزمون ارائه داده‌اند و زنیت به همین خاطر می‌خواهد لیون، رقم قرارداد برای سردار آزمون را بالاتر ببرد.

با این حال و با توجه به نکته‌ای که امروز روزنامه اکیپ نوشته، اگر سردار آزمون با لیونی‌ها به توافق اولیه رسیده باشد، زنیت چاره‌ای به غیر از فروش مهاجم ایرانی‌اش به لیون نخواهد داشت، چون در غیر این صورت، سردار می‌تواند تابستان به صورت رایگان از زنیت جدا شود.

با وجود به هم خوردن آن قرار تابستانی، لیونی‌ها برای جذب سردار آزمون دلسرد نشده و در حال حاضر مشغول رایزنی با باشگاه زنیت هستند تا این بازیکن ایرانی را در همین زمستان به لیگ یک فرانسه ببرند. در این بین گمانه زنی‌های متعددی صورت گرفته، ولی آنطور که روزنامه «اکیپ» فرانسه در چاپ امروزش نوشته، سردار آزمون با مسئولان باشگاه لیون به توافق شفاهی رسیده است. این روزنامه که پیش‌تر از تماس‌های مکرر پیتر بوش، سرمربی هلندی لیون با سردار آزمون خبر داده بود امروز هم نوشته است: «تماس سردار آزمون با مسئولان باشگاه لیون قطع نشده و دو طرف مکررا با یکدیگر در ارتباط هستند. در مورد انتقال سردار آزمون به لیون، این بازیکن به مسئولان این باشگاه قول شفاهی داده که راهی فرانسه شود و در حال حاضر مسئولان لیون مشغول مذاکره با مدیران زنیت هستند. موضوع الان تقریبا حل شده است و فقط مشکل بر سر رقم انتقال سردار آزمون است، چون باشگاه روسیه‌ای رقمی بیشتر از ۳ میلیون یورویی که لیون برای سردار آزمون پیشنهاد داده، طلب کرده است».

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه