ارسال به دیگران پرینت

کنفدراسیون فوتبال آسیا

اگر عادل فردوسی پور بود...

شاید اگر فردوسی‌پور و برنامه‌اش بود، الان وضع این دو تیم اینگونه نبود چرا که فردوسی‌پور و برنامه‌اش مثل یک رسانه ناظر عمل می‌کرد و گاهی با افشاگری‌هایی در زمینه فوتبال و گوشزد سوء مدیریت‌ها در این خصوص، مردم را از مشکلات فوتبالی آگاه می‌کرد، آگاهی‌هایی که باعث می‌شد جلوی برخی از اتفاقات ناگوار فوتبالی گرفته شود

اگر عادل فردوسی پور بود...

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، نهاد مستقل کنترل ورودی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ECB) تصمیم گرفت مجوز باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و باشگاه گل گهر سیرجان، برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را لغو کند. این تصمیم بر اساس مواد ۱۴.۴ و ۱۴.۵ آیین نامه مجوز باشگاه‌های AFC به همراه ماده ۴.۱. ۴ قوانین رویه حاکم بر بدنه کنترل ورود AFC گرفته شد و نهاد مستقل کنترل ورود کنفدراسیون تشخیص داد که این سه باشگاه تمام معیار‌های اجباری ماده ۳.۱ و ۳.۲ الف مقررات مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را برآورده نکرده‌اند و بر این اساس، نباید مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به آن‌ها داده شود. به این ترتیب باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ محروم شدند.

اگرچه مالکیت مشترک وبدهی‌های تلنبار شده از علت‌های اصلی این اتفاق تلخ است، اما مهم‌ترین دلیل این مسئله را که بسیاری به آن اذعان دارند به مدیریت‌هایی بر می‌گردد که طی این سال‌ها بر این دو تیم محبوب پایتخت حاکم بوده است. مدیرانی که هر کدامشان، رویه جدیدی داشتند و ساز خودشان را می‌زدند بدون آنکه به عواقب کارشان فکر کنند. انگار آمده بودند که با استفاده از جذابیت نام پرسپولیس و استقلال برای خودشان نام و رسمی را دست و پا کنند و به اعتبار برسند. به همین خاطر مدام وعده‌های بی‌عمل دادند و در آخر هم آنچه که نباید می‌شد، شد. حالا جای این دو تیم که در لیگ قهرمانان آسیا همیشه حرفی برای گفتن داشتند، خالی شده است و حسرتش تا ابد بر دل هواداران متعصب آن‌ها باقی خواهد ماند.

شاید اگر فردوسی‌پور و برنامه‌اش بود، الان وضع این دو تیم اینگونه نبود چرا که فردوسی‌پور و برنامه‌اش مثل یک رسانه ناظر عمل می‌کرد و گاهی با افشاگری‌هایی در زمینه فوتبال و گوشزد سوء مدیریت‌ها در این خصوص، مردم را از مشکلات فوتبالی آگاه می‌کرد، آگاهی‌هایی که باعث می‌شد جلوی برخی از اتفاقات ناگوار فوتبالی گرفته شود. اما افسوس که او را حذف کردند. در واقع با این کارشان نظارت را حذف کردند و وقتی هم این اتفاق رخ می‌دهد باید هم شاهد چنین رویداد‌هایی باشیم.

 

منبع : آفتاب یزد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه