ارسال به دیگران پرینت

سازمان وظیفه عمومی انتظامی:

تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان سیل زده جنوب کشور

سازمان وظیفه عمومی انتظامی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان ساکن شهر‌های جنوبی کشور که در اثر سیل دچار آسیب شدند را تمدید کرد.

تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان سیل زده جنوب کشور

 سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دراطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور همدردی با مشمولان و خانواده‌های آنان در مناطق سیل زده جنوب کشور، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است.

این دسته از مشمولان که در اثر سیل دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده اند، در صورت تمایل و ارائه درخواست، می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان می‌بایست درخواست خود را به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس+10 )، وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت ارائه کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند؛ همچنین در صورتیکه این عزیزان امکان مراجعه برای ثبت درخواست را نداشته اند، مدت غیبت آنان برابر دستورالعمل صادره قابل توجیه است.


قانون نظام وظیفه

در بخش پایانی این اطلاعیه می‌خوانید؛ مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه