ارسال به دیگران پرینت

حسینی:

با بهترین تیم آلومینیوم چند سال اخیر بازی داریم| دارای زمین اجاره‌ای هستیم!

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که تیمش دیدار سختی مقابل تیم آلومینیوم اراک به عنوان بهترین نماینده اراک طی چند سال اخیر خواهد داشت.

با بهترین تیم آلومینیوم چند سال اخیر بازی داریم| دارای زمین اجاره‌ای هستیم!

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با اشاره به اینکه طبق شرایط جدول، تقابل بسیار مهمی برای دو تیم خواهد بود، اظهار کرد: دو تیم در جدول به هم نزدیک هستند و مسابقه بسیار سختی را شاهد خواهیم بود و امیدوار هستم روز فوتبالی ما باشد و نمایش خوبی داشته باشیم و اگر حقمان بود، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در رابطه با تیم آلومینیوم اراک، بیان کرد: هر دو تیم نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز مسابقه دارند و آلومینیوم تیم درست و حسابی است و هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی تیم منظمی هستند و می‌دانند در زمین مسابقه دنبال چه چیزی هستند. ما نیز شناخت خوبی از این تیم داریم و با بهترین تیم آلومینیوم چند سال گذشته روبرو هستیم و بازی کردن مقابل آن‌ها بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با مقوله داوری نیز، عنوان کرد: امیدوار هستیم داوران روز خوبی داشته باشند و از پس این مسابقه حساس برآیند و بهترین قضاوت را داشته باشند. داور از ارکان اصلی مسابقه است و نقش بسیار مهمی در کیفیت برگزاری دیدار خواهد داشت.

حسینی در رابطه با اینکه تیم پیکان بیشتر امتیازات خود را خارج از خانه کسب کرده است، اظهار کرد: تیم پیکان دیدار داخل و خارج از خانه ندارد و ما زمین اختصاصی نداریم و دارای زمین اجاره‌ای هستیم به همین دلیل برای ما فرقی نمی‌کند داخل یا خارج از خانه به میدان برویم اما تیم پیکان نشان داده است در زمین با کیفیت فوتبال خیلی بهتری بازی می‌کند.

وی در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل نیز، تاکید کرد: نظرم این است در نیم فصل نمی‌توانیم بازیکنی پیدا کنیم که بتواند خیلی تاثیرگذار باشد، مگر اینکه مورد خیلی خاصی پیش بیاید.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه