ارسال به دیگران پرینت

کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات

درخواست جهانگیری از شورای نگهبان | این کارها به ضرر شورای نگهبان است

اسحاق جهانگیری, معاون اول دولت سابق و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات اخیر گفت: شورای نگهبان مرا در سال ۹۶ تایید کرد، چهار سال بعد مرا رد صلاحیت کرد. او ادامه داد: این کارها به ضرر شورای نگهبان است. و در مصاحبه ای گفتم که هر دلیلی هست را منتشر کنید، الان هم می گویم.


درخواست جهانگیری از شورای نگهبان  |  این کارها به ضرر شورای نگهبان است

اسحاق جهانگیری, معاون اول دولت سابق و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات اخیر گفت: شورای نگهبان مرا در سال ۹۶ تایید کرد، چهار سال بعد مرا رد صلاحیت کرد.  او ادامه داد: این کارها به ضرر شورای نگهبان است. و در مصاحبه ای گفتم که هر دلیلی هست را منتشر کنید، الان هم می گویم.

اسحاق جهانگیری, معاون اول دولت سابق و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات اخیر گفت: شورای نگهبان مرا در سال ۹۶ تایید کرد، چهار سال بعد مرا رد صلاحیت کرد.

یکی از برادران از نهادی امنیتی با من صحبت کرد؛ من به ایشان گفتم نمی دانم چرا. من خودم را می شناسم. من از نظر اقتصادی و مدیریتی پرونده ام روشن است. هیچ دغدغه ای ندارم.

 او ادامه داد: ولی این کارها به ضرر شورای نگهبان است. و در مصاحبه ای گفتم که هر دلیلی هست را منتشر کنید، الان هم می گویم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خب جناب اسحاق جهان بینی، انسان هر روز و هر ساعت و هر لحظه در حال تغییر هست. شما اون موقع آدم خوبی بودی .بعد از ۴ سال از اون زمان تغییر کردی و اختلاسگر شدی. منتظری یک زمانی قائم مقام رهبری بودند و بعد عزل شدند. هاشمی رفسنجانی یک زمانی همه کاره انقلاب بودند ولی تو فتنه ی ۸۸ باعث و بانی فتنه شد و موسوی و کروبی را تحریک و تشویق به تجمع و اغتشاش می‌کرد و رد صلاحیت شد. این که دلیل نمیشه جنابعالی تا ابد خوب باشی. پرفسور دانشگاه ندیده.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه