ارسال به دیگران پرینت

قالیباف: انقلابی کسی است که با اطاعت از ولایت در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند

رئیس مجلس گفت: اگر امروز در بعضی گره‌ها مانده‌ایم دلیلش این است که از مسیر شهدا فاصله گرفتیم این در حالی است که شهدای گمنام لاله‌هایی بر پیشانیِ عزت و افتخار ایران عزیز هستند. قالیباف تاکید کرد: انقلابی کسی است که با اطاعت از ولایت در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند در غیر این صورت نمی‌تواند بگوید پیرو امام و شهداست.

قالیباف: انقلابی کسی است که با اطاعت از ولایت در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند

رئیس مجلس گفت: انقلابی کسی است که با اطاعت از ولایت در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند در غیر این صورت نمی‌تواند بگوید پیرو امام و شهداست.

محمدباقر قالیاف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گلگون کفن گمنام در تهران اظهار داشت: رزمندگان، و جانبازان و آزادگان خاطرنشان هست که هر موقع در جبهه آتش سنگین شده و عرصه بر همه تنگ می‌شد و راهی پیش رو نبود شهدای جان بر کف خط شکن بودند.

وی افزود: آن شبی که غواصان اروندرود خروشان را می‌دیدند حماسه‌ آفریدند و عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

رئیس مجلس تصریح کرد: امروز ما در این مکان جمع شده‌ایم تا شهدایی که همه تاریخ، حریت و آزادگی ما بوده و شمع محفل ما هستند را تشییع کنیم.

قالیباف گفت: شهدای انقلاب اسلامی لاله‌های بر پیشانی عزت و افتخار ایران عزیز هستند و ما باید کار آنها را قدر بدانیم زیرا آنها پیام آور کربلا هستند.

وی گفت: پناه رزمندگان در سخت‌ترین شرایط جنگ، حضرت فاطمه (س) بود.

رئیس مجلس گفت: اگر امروز در بعضی گره‌ها مانده‌ایم دلیلش این است که از مسیر شهدا فاصله گرفتیم این در حالی است که شهدای گمنام لاله‌هایی بر پیشانیِ عزت و افتخار ایران عزیز هستند.

قالیباف تاکید کرد: انقلابی کسی است که با اطاعت از ولایت در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند در غیر این صورت نمی‌تواند بگوید پیرو امام و شهداست.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • اسی ارسالی در

      اره دیدیم چه طرحهایی تو مجلستون به تصویب میرسونید فقط از جیب مردم و بر ضد مردم

    • مهدی ارسالی در

      احتمالآیکی ازاین انقلابی هاخودتی!!!!!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه