ارسال به دیگران پرینت

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل:

طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا تقویت شود

سمنان- معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به ضرورت آمادگی برای احتمال وقوع پیک ششم کرونا، گفت: اولویت ما این است که طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا تقویت شود.

طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا تقویت شود

 سردار مهدی رحیمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در استانداری سمنان با بیان اینکه احتمال اینکه پیک ششم کرونا به جامعه وارد شود وجود دارد در نتیجه باید آماده بود، تاکید کرد: یکی از اولویت‌ها و تأکیدات ما تقویت و پیگیری طرح شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه مردم در طرح شهید سلیمانی از لحاظ کمک به یکدیگر، مراقبت از جامعه، توزیع ماسک و… خوش درخشیدند، افزود: باید با هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها مانند سمنان این طرح را دوباره تقویت کرد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله مهمترین تأکیدات ما برای مقابله با پیک جدید کرونا است، تاکید کرد: عدم برگزاری جلسه‌های پرتعداد و متمرکز از جمله دیگر موضوعاتی محسوب می‌شود که درباره مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

رحیمی با بیان اینکه عدم برگزاری اجتماع از مؤلفه‌های مهم در پیشگیری از بیماری کرونا است، گفت: شیوع پیک ششم کرونا تهدید کننده سلامت جامعه محسوب می‌شود در نتیجه باید برای مقابله با آن اقدامات پیشگیرانه را مد نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه پیشگیری از شیوع امیکرون از جمله مهمترین مسائل امروز کشور است، افزود: اقدامات پیشگیرانه به خصوص ترغیب مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی از تأکیدات ما محسوب می‌شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه