ارسال به دیگران پرینت

نصراله رادش:

سریال کمدی جدید با بازی بیژن بنفشه‌خواه و نصرالله رادش

سریال «جناب‌عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی و کارگردانی عادل تبریزی، روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

سریال کمدی جدید با بازی بیژن بنفشه‌خواه و نصرالله رادش

 سریال «جناب‌عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی، کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

به تازگی نصراله رادش به عنوان بازیگر افتخاری به این پروژه پیوسته و جلوی دوربین عادل تبریزی رفته است.

این سریال که تصویربرداری خود را از اوایل آبان ماه در تهران آغاز کرده بود، در منطقه اقدسیه تهران ادامه دارد.


سریال کمدی جدید با بازی بیژن بنفشه‌خواه و نصرالله رادش

در این سریال امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، بیتا سحرخیز، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور، محمد الهی، کیوان صباغ، رضا سخایی، میثم سجادی، امیر محاسبتی، جواد سلطانی، مصطفی پروین، ایمان راد و با هنرمندی منوچهر آذری، ایفای نقش می‌کنند.

«جنابِ‌عالی» سریالی کمدی ـ اجتماعی است که قرار است با نگاهی طنز به نقد سیستم‌ اداری کشور و مانع تراشی‌های بر سر انجام کارها بپردازد.

 

 

ایران | ترکیه | فرهنگ و هنر | اقتصاد ایران | چین | قفقاز

سود ۱۸ میلیارد دلاری ترکیه از سریال‌هایش!

در کشوری مانند ترکیه، سهم اقتصاد خلاق در تولید ناخالص داخلی این کشور به بیش از ۱۸ میلیارد دلار رسیده که نمود آن در تولید و صادرات محصولات فرهنگی مانند فیلم‌ها و سریال‌های تولید ترکیه قابل مشاهده است.

سود ۱۸ میلیارد دلاری ترکیه از سریال‌هایش!
 

دبیر کمیته اقتصاد فرهنگ اتاق بازرگانی تهران می‌گوید در حالی که ایران حضور در بازارهای صادراتی فرهنگی را فراموش کرده، ترکیه در سال ۲۰۱۹ صادرات فرهنگی خود با محوریت سریال و فیلم را به ۱۸ میلیارد دلار رسانده است.

 در جریان نشست اعضای کمیته اقتصاد هنر اتاق بازرگانی تهران با رییس سازمان توسعه تجارت، دو طرف بخش‌هایی از دغدغه‌های خود در حوزه مسائل هنری و امکان حضور صادراتی ایران در بازار این محصولات را مطرح کردند.

 

در ابتدای این جلسه، دبیرکل اتاق تهران طی سخنانی، بخش هنر را یکی از بخش‌های مغفول در اقتصاد ایران توصیف کرد و گفت: به دلیل اهمیت اقتصاد فرهنگ و هنر، در دوره اخیر هیات نمایندگان اتاق تهران، کمیته‌ای برای بررسی و رسیدگی به مسایل فعالان این حوزه تشکیل شد که قوام آن چیزی از کمیسیون‌های تخصصی اتاق کم ندارد.

 

بهمن عشقی ابراز امیدواری کرد که در دوره آینده فعالیت اتاق بازرگانی تهران، فعالانی از حوزه فرهنگ و هنر به ترکیب هیئت نمایندگان راه پیدا کنند و فضای اقتصادی بهتری را برای حوزه هنر ترسیم کنند. او در ادامه با بیان اینکه در شرایط تحریم، فرصت‌های اقتصادی محدود می‌شود، این تعبیر را به کار برد که «باید از آب کره گرفت». او گفت: در دوره تحریم، اقتصاد هنر می‌تواند برای کشور موثر واقع شود و امیدواریم اتاق بازرگانی تهران بتواند تسهیل‌کننده فضای کسب‌وکار در حوزه هنر باشد و در عین حال انتظارات اصحاب هنر را برآورده سازد

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • آنوشا ارسالی در

      امیر حسین رستمی عالیه😍😍😍😍😍

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه