ارسال به دیگران پرینت

سردار قاآنی:

عاملان ترور شهید سلیمانی زیر ذره‌بین آزادمردان عالم هستند

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دشمنان گفت: چنان انتقامی به اشکال مختلف، جامعه اسلامی و فراتر از آن مسلمانان و آزادگان دنیا، از شما جنایتکاران خواهند گرفت که تا عمر دارید، فراموش نکنید.

عاملان ترور شهید سلیمانی زیر ذره‌بین آزادمردان عالم هستند

سردار سرلشکر قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، در سخنانی، گفت: تمام جنایتکارانی که در صحنه بودند، از شخص رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا گرفته تا همه کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت بزرگ، فرمانده شهدای شما را ترور کردند، همه‌شان زیر ذره‌بین تمام آزادمردان عالم هستند، ما مسلمان و بچه شیعه هستیم، قریب به هزار و چهارصد سال از شهادت سالار شهیدان می‌گذرد، بنی‌امیه از بین رفته‌اند.

وی افزود: مختار همه کسانی را که در صحنه کربلا جنایت کرده بودند را یک به یک از بین برد، اما ۱۴۰۰ سال شعار ما هنوز این است که انتقام خون سالار شهیدان را نگرفته‌ایم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان و عاملان شهادت شهید قاسم سلیمانی، گفت: شما چه فکر کرده ‌اید، فکر کردید زدید، تمام شد و رفت!؟، چنان انتقامی به اشکال مختلف، جامعه اسلامی و فراتر از آن مسلمانان و آزادگان دنیا، از شما جنایتکاران خواهند گرفت که تا عمر دارید، فراموش نکنید.

 

 

زاکانی | شهردار تهران

زاکانی: شرق و غرب تاب دیدن انفجار نور انقلاب را نداشتند

شهردار تهران گفت: حاصل خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این شد که ملت های منطقه هم پیمان شدند تا شیطان بزرگ را از منطقه اخراج کنند.

زاکانی: شرق و غرب تاب دیدن انفجار نور انقلاب را نداشتند
 

علیرضا زاکانی امشب در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در سالن همایش‌های برج میلاد با بیان اینکه زمانی که دین افیون انسان‌ها نامیده می‌شد، انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشت، اظهار کرد: شرق و غرب تاب دیدن چنین انفجار نور انقلاب را نداشتند و تمام تلاش خود را کردند تا این نور را خاموش کنند ولی مکتب حاج قاسم اجازه نداد دشمن به هدفش برسد.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم مکتب کسی است که عبد صالح خداست و به مردم عشق می‌ورزد و خود را فدای آرمان این ملت می‌کند. مکتب حاج قاسم، مکتب تبعیت از رهبری و خدمت به مردم است. دشمن به دنبال این بود که به اسم اسلام در منطقه دست به جنایت بزند اما مکتب حاج قاسم اجازه نداد. جریان ناب اسلامی در منطقه با همت حاج قاسم و با وحدت شیعه و سنی شکل گرفت و دشمن از جریان حق شکست خورد.

 

زاکانی همچنین با تاکید بر اینکه باید راه شهید سلیمانی را ادامه داد، تصریح کرد: شهدا تا ابد مثل خورشید می‌درخشند.حاصل خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این شد که ملت‌های منطقه هم پیمان شدند تا شیطان بزرگ را از منطقه اخراج کنند.

 

شهردار تهران خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم و یاران او تسهیل کننده مسیری است که جامعه بشری از آن به سعادت می‌رسد. ما باید پای پرچمی که شهدا نگه داشته‌اند، بایستیم تا مسیر آنها ادامه یابد. راه آمریکا به شکست می‌انجامد و پرچم الله اکبر و لااله الا الله بر کاخ های جهانیان برافراشته خواهد شد.

 

چمران: آمریکا فکر می‌کرد با حذف فیزیکی سردار سلیمانی، مقاومت پایان می‌یابد

 

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران نیز در مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در سالن همایش‌های برج میلاد آیا آمریکا و ترامپ که جنایتکار بزرگ ترور سرپاسلیمانی را انجام دادند آیا فکر می‌کردند چنین استقبالی از پیکر شهید سلیمانی در ایران انجام شود و راه آن شهید ادامه یابد؟ آنها فکر می‌کردند با حذف فیزیکی سردار سلیمانی، مقاومت پایان می‌یابد زیرا آنها تفکر مقاومت را در فرد می‌بینند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی یک فرد نبود که با حذف او راه مقاومت او تمام شود. شهید سلیمانی زنده است و راه و فکر او در دنیا پیش می‌رود و سرداران و سربازان و شهدای دیگری را تقدیم می‌کند و قطعا راهش به پیروزی می‌رسد.

 

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: رفتن جوانان به مزار شهید سلیمانی نشان‌دهنده این است که راه مقاومت این شهید ادامه دارد. ما هم باید با اقتدار و صلابت و شهامت این راه را ادامه دهیم. ملت ما از دشمن نمی هراسد و در مقابل دشمن مقاومت کرد و پیروز شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه