ارسال به دیگران پرینت

در گفتگو با نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی؛

جانسون: درهای دیپلماسی در وین باز است!

نخست‌ وزیر انگلیس در گفتگو با «نفتالی بنت» بی‌اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای در سال ۲۰۱۸ و تداوم انفعال اروپا در قبال تعهدات برجامی خود اعلام کرد: درهای دیپلماسی در وین باز است!

جانسون: درهای دیپلماسی در وین باز است!

 «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با «بوریس جانسون» همتای انگلیسی خود در خصوص موضوع مذاکرات جاریِ برچیدن تحریم ها در شهر وین گفتگو کرد.

بر اساس اعلام این روزنامه صهیونیستی، محور گفتگوی تلفنی طرفین علاوه بر مذاکرات وین، بحران شیوع سویه اومیکرون کرونا و نیز چندین موضوع منطقه ای در غرب آسیا بود.

به گزارش الجزیره، سخنگوی دولت بریتانیا بی‌اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ایِ سال ۲۰۱۵ در سال ۲۰۱۸ و تداوم انفعال اروپا در قبال تعهدات برجامی خود، درباره این رایزنی اعلام کرد: جانسون در این گفتگوی تلفنی گفت که درهای دیپلماسی باز بوده؛ اما زمان برای دستیابی به توافق با ایران رو به پایان است!

این در حالیست که مقامات رژیم صهیونیستی پیشتر علیه مذاکرات برچیدن تحریم ها در وین و نیز علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران موضع گیری هایی کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمهوری اسلامی ایران تا کنون علیرغم زیاده خواهی های آمریکا بارها تأکید کرده است که از مواضع اصولی خود در مذاکرات جاری کوتاه نیامده و مطابق با منافع ملی تهران به گفتگوها ادامه می دهد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه