ارسال به دیگران پرینت

فاطمه رحمانی:

ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های دریافت کننده بودجه در سال ۱۴۰۰ به کمیسیون اجتماعی

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور و ارائه گزارش مسئولین دستگاه هایی که در سال ۱۴۰۰ کمیسیون اجتماعی برای آنها اعتبار پیش بینی کرده بود در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های دریافت کننده بودجه در سال ۱۴۰۰ به کمیسیون اجتماعی

فاطمه رحمانی  در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز جنبه نظارتی داشت و دستگاه هایی که سال گذشته کمیسیون اجتماعی برای آنها اعتباری پیش بینی کرده بود در جلسه کمیسیون حضور یافتند تا گزارش دهند با این بودجه چه کرده اند.

وی افزود: مسئولانی از بانک مرکزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد برکت و بنیاد علوی که سال ۱۴۰۰ بودجه گرفته بودند در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی حضور یافتند و توضیح دادند که با این بودجه چه کرده اند و چقدر از قول‌هایی که داده بودند تحقق یافته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان نیز اشکالاتی را مطرح کردند، تصریح کرد: قرار بر این شد که در عین حال این دستگاه‌ها به صورت کمی و کیفی آمار جزئی عملکرد یکساله خود را ارائه کنند.

رحمانی خاطرنشان کرد: بنده هم در رابطه با اینکه چرا وام‌های ازدواج علیرغم اینکه در بودجه آمده که اعتبارسنجی شده و با یک نفر ضامن و سفته و یا دریافت حساب یارانه پرداخت شود سوال داشتم و مطرح کردم که چرا بانک‌ها سختگیرانه عمل می‌کنند که پاسخ قانع کننده‌ای نگرفتم. این موضوع را در گذشته نیز کتبا از بانک مرکزی سوال کرده بودم و در این جلسه نیز مطرح کردم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سایر نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی نیز در جلسه امروز سوالاتی را مطرح کردند، گفت: قرار است گزارش نظارتی این جلسات به صحن مجلس داده شود و قطعا بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه ها برای سال ۱۴۰۱ آنها بودجه پیش بینی خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه