ارسال به دیگران پرینت

میترا ابراهیمی

عروس جدید قاسم خانی ها سوژه شد

میترا ابراهیمی، همسر دوم پیمان قاسم خانی صفحه شخصی اش را با تصویر و پیام متفاوتی بروز کرده و با واکنش های تندی روبرو شد.

عروس جدید قاسم خانی ها سوژه شد

نگرانی میترا ابراهیمی، همسر پیمان قاسم خانی برای گربه اش

پست ها و تصاویر منتشر شده در صفحه شخصی چهره ها، گاهی تبدیل به سوژه هایی می شوند که با واکنش های مختف کاربران همراه است. یکی از سوژه های واکنش برانگیز، پست هایی است مربوط به حیوانات خانگی این چهره ها که به تازگی در پیج اینستاگرام میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی هم مشابهش منتشر شد.

 

برخی از کاربران به کلماتی همچون پسرکم و... که داخل متن پیام همراه این تصویر، توسط همسر جدید پیمان قاسم خانی منتشر شده است واکنش نشان داده و از قرار معلوم به مذاقشان خوش نیامده است.

همسر پیمان ابراهیمی

فکر می کردم امروز پست می ذارم، لئو در حال شیمی درمانیه و لطفا براش دعا کنید اما حالا می نویسم که اوضاع اون قدر خراب بود که گفتن شیمی درمانی هم ریسکش بالاست …

این مدت باقی مانده را اجازه بدید با کیفیت بهتری زندگی کنه …

کیه که منو بشناسه و ندونه لئو برای من چه معنایی داره ! او که چند سال قبل منو از سوگ عزیز از دست رفته ام به زندگی برگردوند حالا داره از زندگی رو بر می گردونه ! حالا سرطانش جوری بدخیم و در حال تکثیر در بدن نازنینشه که من بیش از 48 ساعته که در بیداری دارم، ترس بزرگم رو کابوس می بینم.

مگه می شه؟

مگه می تونم باور کنم؟

حق ما این نبود پسرکم حق ما این نبود مهربون بی گناه من … حق نبود تو این همه اذیت بشی تو که جز مهربونی هیچی نیستی …

پ ن:مراجعین عزیزم من شرمنده ی شما هستم اما با این حجم غم و فشاری که رومه نمی تونم برای شما مفید باشم و فعلا از ادامه ی جلساتم عاجزم????

میترا ابراهیمی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی در اسفند 99 با پیمان قاسم خانی نویسنده، کارگردان و بازیگر ازدواج کرده است.

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است و در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند به نام کامی، به تهیه کنندگی و سرمایه گزاری پیمان قاسم خانی را هم بر عهده دارد.

پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1344 است که تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق با بهاره رهنما دارد که ثمره این زندگی دختری بنام پریا متولد 1376 است.

 

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه