ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | صنعت نفت | لیگ برتر | آبادان | پالایش

منصوریان: صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است | داوری امروز له و خسته بود!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبان با اشاره به این که تیمش رها شده است، گفت: نباید مسوولان آبادان شهر را به محلی برای عکس گرفتن تبدیل کنند.

منصوریان: صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است | داوری امروز له و خسته بود!

علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که با شکست سه بر صفر صنعت نفت آبادان همراه شد، اظهار کرد: با شرایط سختی به رفسنجان آمدیم و پس از آن اعلام کردند که مسابقه در سیرجان برگزار می‌شود و نصف تیم خود را در رفسنجان نگه داشتیم و شرایط آب و هوایی متفاوت بود.

او ادامه داد: از تلاش بازیکنان خود راضی هستم اما این تلاش‌ها کافی نبود و دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم، از عملکرد جوانان خود راضی نیستم و باید کیفیت خود را ارتقا دهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبان در مورد این مسابقه نیز، خاطرنشان کرد: در وقت اضافه نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و یک موقعیت دیگر را نیز هدر دادیم و تیم حریف نیز موقعیت‌هایی را در اختیار داشت.

منصوریان با اشاره به این که نباید مسوولان شهر رختکن تیم را محلی برای عکس گرفتن تبدیل کنند، گفت: احتیاجی به عکس گرفتن نداریم، ما به مسوولانی احتیاج داریم که به ما کمک کنند. هواداران آبادانی به این تیم علاقه فراوانی دارند و با گذشت ۱۳ هفته از لیگ برتر همانند یک تیم رها شده هستیم. توقع داریم به داد ما برسند و امیدواریم نوشداری پس از مرگ سهراب نباشد.

او ادامه داد: هر زمان که به برتری می‌رسیم می‌بینیم که برخی مسوولان سراغ تیم می‌آیند. از مسوولان شهر بسیار گلایه دارم و چقدر می‌توانم به بازیکنان خود اصرار کنم و آن‌ها بدون روحیه فعالیت می‌کنند. شاید بودجه مورد توقع ما یک دهم تیم‌های حریف باشد اما در مورد آن هم شرایط مناسبی نداریم و این زیبنده تیم شهری نیست که بخشی از بودجه کشور را تامین می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این که گروه بی‌عقلی بند ج را مصوب کرده‌اند، اظهار کرد: اگر به لیگ یک باشیم به ما پول فراوان می‌دهند و اگر به لیگ برتر بیاییم به ما پولی نمی‌دهند و پالایش و پخش می خواهد به ما کمک کنند اما کار گره خورده است.

منصوریان در مورد عملکرد داوری، نیز خاطرنشان کرد: تیم داوری امروز خسته و له بود و نای رفتن نداشت و کمک داور از ۲ متری متوجه نمی‌شد که توپ به دست خورده است و داور از صحنه‌های مسابقه جا می‌ماند و تمامی صحنه‌های مسابقه را نیز که ۵۰ درصدی بود برای تیم فوتبال مس رفسنجان سوت می‌زد و علاوه بر این در مورد یک صحنه آفساید نیز اشتباه سوت زده شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه