ارسال به دیگران پرینت

احقاق حقوق ملت ایران اولویت مذاکره‌کنندگان ایرانی

تعیین ضرب‌الاجل برای مذاکرات وین تکذیب شد

خبرسازی‌هایی از این دست که مبنای واقعی ندارد و صرفا با هدف تحمیل تشنج به فضای مذاکرات انجام می‌شود تغییری در راهبرد هیئت مذاکره‌کننده ایرانی برای رسیدن به «توافق خوب» نخواهد داشت.

 تعیین ضرب‌الاجل برای مذاکرات وین تکذیب شد

هیچ ضرب‌الاجلی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات تعیین نشده و موضوع اصلی برای هیئت مذاکره‌کننده ایرانی احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب توافقات قبلی است.

به گزارش ایسنا به نقل از نورنیوز، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایران در وین در واکنش به برخی خبرسازی‌های رسانه‌های غربی در خصوص تعیین شدن ضرب‌الاجل در مذاکرات پیشِ رو گفت: هیچ ضرب‌الاجلی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات تعیین نشده و موضوع اصلی برای هیئت مذاکره‌کننده ایرانی احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب توافقات قبلی است.

او افزود: خبرسازی‌هایی از این دست که مبنای واقعی ندارد و صرفا با هدف تحمیل تشنج به فضای مذاکرات انجام می‌شود تغییری در راهبرد هیئت مذاکره‌کننده ایرانی برای رسیدن به «توافق خوب» نخواهد داشت.

امروز همزمان با ورود هیئت‌ها به وین برای حضور مذاکرات، برخی رسانه‌ها به نقل از دیپلمات‌های آمریکایی مدعی تعیین ضرب‌الاجل برای جلوگیری از طولانی شدن مذاکرات شده بودند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه