ارسال به دیگران پرینت

قیمت سکه و طلا | سکه و طلا

تغییر نرخ سکه و طلا در بازار

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

تغییر نرخ سکه و طلا در بازار

 امروز (۱۱ دی ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۱۰۰  هزار تومان و طرح قدیم به ۱۲ میلیون و ۱۰۰   هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۲۹  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۸۹ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات روز گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۳.۱۰۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم ۱۲.۸۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶.۸۵۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۸۰۰.۰۰۰
سکه گرمی ۲.۳۰۰.۰۰۰
اونس جهانی یک هزار و ۸۲۹ دلار و ۹۵ سنت
طلای ۱۸ عیار ۱.۲۹۸.۵۳۰

 

مصنوع طلای دارای کد‌های شناسایی

طلای بدون کد شناسایی، خریداری نکنید

مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اجباری بودن درج کد شناسایی بر روی مصنوعات طلا، تاکید کرد: شهروندان مصنوعات طلای بدون کد شناسایی، خریداری نکنند.

طلای بدون کد شناسایی، خریداری نکنید
 
آقای عباس نوری در این خصوص به واحد‌های عرضه‌کننده مصنوعات طلا تذکر داد: خرید و فروش هرگونه مصنوع طلای بدون کد شناسایی، مصنوع طلای دارای کد‌های شناسایی ابطال شده و مصنوع طلای دارای کد‌های شناسایی تعلیق‌شده، ممنوع است و برابر مقررات در صورت مشاهده، مصنوعات توقیف و متخلفان به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.
 
وی با اشاره بر ابطال ۴۵۰ کد شناسایی، ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت کد‌های شناسایی حک‌شده بر روی مصنوعات، کد مربوطه را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و از وضعیت کد شناسایی آگاه شوند.
 
این مقام مسئول در پایان افزود: کارگاه‌های طلاسازی دارای کد شناسایی تعلیق شده باید در اسرع وقت، نسبت به تکمیل مدارک و مستندات اقدام نمایند و در صورت عدم اقدام لازم در این خصوص، برابر مقررات کد‌های شناسایی تعلیق شده ابطال خواهند شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه