ارسال به دیگران پرینت

سریال خاتون:

پدر پژمان بازغی به سریال خاتون پیوست

پژمان بازغی که در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان نقش آفرینی کرده بود از حضور پدر خود در ادامه این سریال خبر داد.

پدر پژمان بازغی به سریال خاتون پیوست

انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان از 7 دی ماه آغاز شده و قسمت های جدید حاکی از اضافه شدن بازیگران بسیاری به جمع نقش آفرینان این مجموعه دارد.

در نیم فصل دوم این مجموعه که به سرنوشت خاتون در تهران می پردازد بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، رویا نونهالی، بابک کریمی، بانیپال شومن، پیام دهکردی، بیژن امکانیان، محمد شیری، ستاره اسکندری و ... نیز به هنرمندی می پردازند.

فریبرز بازغی پدر پژمان بازغی که خود در قسمت های ابتدایی خاتون نقش سرهنگ سنگری را ایفا نمود یکی از بازیگران جدیدی است که در این مجموعه نقش آفرینی می کند.

پزمان بازغی با انتشار استوری زیر در اینستاگرامش، از گریم پدر خود در سریال خاتون رونمایی کرد.

پدر پژمان بازغی به سریال خاتون پیوست

فریبرز بازغی پیش از این تجربه حضور در سریال افرا با نقش چارلی را داشت که دوست قدیمی سیروس بود.

پدر پژمان بازغی به سریال خاتون پیوست

فریبرز بازغی در سریال افرا/عکس از محمد دارایی

 

 

خاتون نیامد! این اسمش بی احترامی به مخاطب نیست؟

شنیده‌ها حاکی از این است که دلیل این توقف، اختلاف نظر نماوا و دست‌اندرکاران سریال بر سر شیوه ارایه مجموعه به پلتفرم است.

خاتون نیامد! این اسمش بی احترامی به مخاطب نیست؟
 

بر اساس اطلاع رسانی پلتفرم نماوا قرار بود که پخش ادامه سریال خاتون از 6 دی ماه ادامه پیدا کند اما امروز هفتم است و هنوز از سریال خاتون هیچ خبری نیست و هیچ توضیحی هم در کار نیست!

پخش سریال خاتون از 18 مرداد ماه شروع شد و بعد از هشت قسمت ادامه آن متوقف شد، بعد اعلام شد قرار است سریال در 2 نیم فصل ارائه شود و در آبان ماه علی اسدزاده ـ تهیه‌کننده سریال «خاتون» ـ درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌فصل گفت: «در روند فیلمبرداری قسمت‌های تهران سریال «خاتون»، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌درپی، روند تولید را دچار وقفه کرد و گروه سازنده علی‌رغم میل‌شان ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌فصل شدند.

 

ابتلای اشکان خطیبی، مهران غفوریان، بابک حمیدیان و مهران مدیری به صورت متناوب به بیماری کرونا و از طرفی وابستگی نقش آن‌ها به یکدیگر از قسمت هشتم باعث شد که تا بهبودی این بازیگرها، فیلمبرداری سریال روی سکانس‌های دیگر پیش برود. حالا پس از بهبودی کامل مبتلایان، ما همگی را سلامت و سرحال در کنار خود داریم و در حال فیلمبرداری و آماده‌سازی ادامه سریال هستیم.

 

خاتون

 

بابت تاخیر در پخش و وقفه ناخواسته‌ای که پیش آمده، از مخاطبان خود عذرخواهی می‌کنیم و خواهان درک شرایط هستیم. بدون‌شک در ادامه کار، گروه سازنده تمام تلاش خود را در ارائه سریالی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان خواهد کرد».

 

بعد از این اعلام شد که نیم فصل دوم سریال از 6 دی پخش آن ادامه خواهد داشت و در روزهای آخر آذر ماه پیامک‌های تبلیغاتی خود نماوا تاکید بر ادامه سریال از 6 دی داشتند.

بر اساس آخرین پست صفحه رسمی اینستاگرام سریال «خاتون» که در روز پنجشنبه ۲ دی ماه منتشر شده، قسمت جدید این مجموعه مطابق زمان‌بندی قرار بود دوشنبه ۶ دی ماه منتشر شود. ولی امروز که 7 دی ماه است هنوز قسمت نهم خاتون پخش نشده و هیچ کس نه از سازندگان سریال و نه از نماوا هیچ توضیحی نداده‌اند!

 

در توئیتر کاربران به این رویه تاخیر در پخش نیم فصل دوم و توضیح ندادن نماوا اعتراض کرده و کاربری نوشته است: «‌قسمت جدید سریال ‎خاتون قرار بود ۶ دی منتشر شود، اما این زمان گذشت و خبری نشد. این که ‎نماوا و دست‌اندرکاران سریال به خود زحمت نمی‌دهند در این باره توضیح بدهند و عذرخواهی کنند، بی‌احترامی آشکار به مخاطب است.»

یا کاربری دیگر مقایسه جالبی انجام داده و نوشته : «‌یکی از فرق های استریم های خارجی با داخلی احترام به مشتریه. در صورتیکه ‎سریال ‎خاتون توسط ‎نماوا از چند ماه پیش اعلام شده بود امروز پخش میشه . نه تنها نشد بلکه به احترام به مشتری اعلام نشد که دلیل چی بوده و عذرخواهی انجام بشه . فقط مهم گرفتن هزینه های گزاف بابت اشتراکه.»

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه