ارسال به دیگران پرینت

رئیسی:

گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود

رئیس جمهور در این دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی‌ با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.دولت سیزدهم برای کنترل تورم اقداماتی انجام داده و همچنین برخی فعالیت‌های تورم‌زا را متوقف کرده و براساس همین تصمیم‌ها شاهد روند کاهشی تورم هستیم.




گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود

رئیس جمهور در دومین روز از سفر استانی خود به شهر مقدس قم، از صبح امروز دیدار و گفت‌و‌گو با مراجع معظم تقلید و علما را آغاز کرده است.

رئیس جمهور در این دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی‌ بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.دولت سیزدهم برای کنترل تورم اقداماتی انجام داده و همچنین برخی فعالیت‌های تورم‌زا را متوقف کرده و براساس همین تصمیم‌ها شاهد روند کاهشی تورم هستیم.

وی در ادامه از عزم دولت برای کنترل و مهار کرونا خبر داد و گفت: دولت سیزدهم در حالی دولت را تحویل گرفت که روزانه 700 نفر فوتی داشتیم، اما با اقدامات صورت گرفته این روند به خوبی مهار شده است. با سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور وضعیت مطلوبی نسبت به دیگر کشور‌ها داریم و آمار فوتی‌ها به مراتب کم شده است.

وی همچنین به وجود برخی از مشکلات در استان قم اشاره کرد و گفت: طرح‌های نیمه‌تمام، بیکاری و مشکل مسکن از عمده‌ترین مشکلات مردم است که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنید

آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار رئیس جمهوری با بیان این مطلب گفت: گرانی‌ها و محرومیت‌هایی برای مردم وجود دارد که اولین کار دولت باید ساماندهی این وضعیت باشد.

وی با تاکید به توجه بیشتر دولتمردان به مردم گفت: همه مردم به دولت سیزدهم امیدوارند و منتظر گام‌های مثبت این دولت هستند.

آیت الله نوری همدانی همچنین به نظارت بیشتر بر بانک‌ها و فعالیت‌های آنان تاکید کرد و گفت: دیر کرد یک نوع ربا و حرام است، اما در بانک‌ها اعمال می‌شود و از مردم اخذ می‌شود.

وی با بیان اینکه در اسلام پول در برابر کار پرداخت می‌شود خاطرنشان کرد: در ربا زایش پیدا می‌کند و پول در برابر پول پرداخت می‌شود که این اصلا مورد پذیرش اسلام نیست.

وی در ادامه بر استفاده دولت سیزدهم از مدیران باتجربه تاکید کرد و گفت: اداره امور را باید مسئولین به دست بگیرند که از تجربه کافی برخوردارند تا مردم هم خیالشان راحت شود.

آیت الله نوری همدانی در ادامه بر گسترش هر چه بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: در ساختار مملکت ما باید این فریضه واجب بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

دیدار با دیگر مراجع عظام تقلید و برخی علمای قم و همچنین شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های دومین روز سفر رئیس جمهور به قم است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      گربه را باید دم حجله بکشید.فرار کنه تو کوچه دیگه نمیشه

    • تیغه ارسالی در

      منظورشون وقت گل نی هست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه