ارسال به دیگران پرینت

معاون رئیس جمهور:

مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب ائمه است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: درایت ویژگی سردار سلیمانی بود که از وی یک مکتب و یک دانشگاه ساخت که اصول آن برگرفته از مکتب ائمه اطهار (ع) است.

مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب ائمه است

 سید محمد حسینی شامگاه پنج شنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دل ها در مصلی وحدت گرگان اظهارکرد: درایت ویژگی سردار سلیمانی بود که از وی یک مکتب و یک دانشگاه ساخت که اصول آن برگرفته از مکتب ائمه اطهار (ع) است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه رمز ماندگاری حاج قاسم عمل صالح است، افزود: وی در بین مردم دنیا هم سرآمد بود و او را به عنوان انسانی شجاع و نام آور می شناسند.

وی با اشاره به ویژگی هایی که سردار سلیمانی را به انسانی خاص تبدیل کرده است. بیان کرد: دفاع از مظلوم، حضور در جبهه های مختلف، حضور در بحران هایی همچون سیل خوزستان و دفاع از مردم عراق نمونه هایی از فداکاری سردار دل ها بود.

حسینی گفت: حاج قاسم نه تنها شخصیت نظامی داشت بلکه در سیاست و ارتباطات خارجی هم تبحر داشت و این گونه بود که استکبار و صهیونیسم او را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه باید راه و مکتب سردار سلیمانی را ادامه داد: زبان هنر می تواند به بهترین شکل سردار سلیمانی را به عنوان الگویی برتر برای همه نسل ها معرفی کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه