ارسال به دیگران پرینت

مدیرعاملی پرسپولیس

لابی های بزرگ برای مدیرعاملی پرسپولیس!

بحث های زیادی درباره مدیرعاملی پرسپولیس وجود دارد.

لابی های بزرگ برای مدیرعاملی پرسپولیس!

حمید سجادی در روزهای نخست حضور در قامت وزیر ورزش با بحران مدیریتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال روبرو شد. او توانست در همان هفته‌های نخست کاری، هیئت مدیره استقلال را با حضور مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه سر و سامان دهد اما وضعیت مدیریتی پرسپولیس همچنان نامشخص و پرابهام است.

سجادی پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیر عاملی پرسپولیس، پیشنهاد هیئت مدیره پرسپولیس را برای سرپرستی مجید صدری در باشگاه پذیرفت اما با وجود گذشت نزدیک به چهار ماه از این انتخاب همچنان حاضر به امضای حکم مدیرعاملی او نیست.

سجادی در ادامه رایزنی‌های خود برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس سراغ گزینه‌های زیادی هم رفت اما از محمد آخوندی و حمیدرضا گرشاسبی تا رضا درویش و مهرعلی باران چشمه نتوانستند این پست را پذیرا باشند تا لابی قدرت برای جلب نظر وزیر ورزش در انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه به اوج برسد.

سجادی هر بار قصد داشت گزینه نهایی برای مدیرعاملی پرسپولیس را اعلام کند با موانعی نظیر عدم استفاده از بازنشستگان و یا در اختیار نداشتن منابع مالی کافی در اختیار بعضی از گزینه‌ها روبرو شد.

تأخیر در اعلام اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باعث اعتراض هواداران نسبت به این امر شد تا اهالی رسانه در گفتگو با سرمربی و بازیکنان درباره این اتفاق سئوال بپرسند. آنها هم از این موضوع ابراز نارضایتی کردند تا واکنش حمید سجادی را در پی داشته باشد. وزیر ورزش و جوانان در یک گفتگوی جنجالی، نتایج تیم با مشکلات مدیریتی پرسپولیس را بی ربط دانست اما این هم نتوانست هواداران ناراحت پرسپولیس را آرام کند.

وزیر ورزش در ادامه سراغ رایزنی برای تخصیص ارز نیمایی برای پرداخت طلب گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس رفت تا مجید صدری با نخستین پولی که از کارگزار جدید باشگاه دریافت کرد آن را پرداخت کند.

پس از این اتفاق صدری انتظار داشت حکم مدیر عاملی‌اش از سوی وزیر ورزش تأیید شود اما سجادی همچنان از این کار امتناع می‌کند تا نشان دهد رفتارهای دیگر سرپرست فعلی باشگاه نظیر رفتن بوژیدار رادوشویچ، عدم پیگیری پرونده مطالبات کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس را نیز زیر نظر داشته است.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس که قبل از دریافت ۲۰ درصد از قرارداد خود نسبت به نحوه اداره باشگاه و همچنین عدم پرداخت طلب‌های خود بارها و بارها مصاحبه می‌کردند، در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای از مجید صدری در صفحات شخصی خود در فضای مجازی تعریف و تمجید کردند و از سجادی خواستند تا باشگاه زیر نظر سرپرست فعلی، امور خود را دنبال کند.

لابی قدرت برای نشستن پشت صندلی مدیرعاملی پرسپولیس به جایی رسیده که پیشکسوتان پرسپولیس نیز وارد این کارزار شده و رایزنی‌های فراوانی برای نشستن پشت صندلی مدیرعاملی دارند.

تعدادی از مدیران سابق شهری و کشوری نیز لابی خود برای نشستن پشت صندلی پر طمطراق مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده‌اند تا حالا همه آنها همچون هواداران تیم منتظر مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور وزرای اقتصاد و کار و وزیر ورزش باشند تا گزینه نهایی انتخاب شده و پرسپولیس را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به حرفه ای سازی در اختیار داشته باشد.

گاف عجیب فدراسیون فوتبال

چرا قاسمی نژاد از لیست استقلال خارج شد

امین قاسمی نژاد مهاجم استقلال در دو بازی قبلی از لیست این تیم کنار گذاشته شد.

چرا قاسمی نژاد از لیست استقلال خارج شد
 

قاسمی نژاد در تابستان امسال خرید جنجالی استقلالی‌ها لقب گرفت. او تا پای امضای قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفت ولی درنهایت سر از استقلال درآورد تا فرزاد مجیدی جذب این بازیکن را پیروزی تیمش در دربی نقل‌وانتقالاتی نامگذاری کند هر چند عملکرد چندان قابل‌قبولی تا اینجای کار نداشته است.

تبرئه قاسمی‌نژاد و بیرون ماندن با اشتباه فدراسیون!

 

 امین قاسمی‌نژاد، مهاجم استقلال که با قرارداد گران‌قیمت در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد. قاسمی‌نژاد در بازی با پدیده در هفته یازدهم درحالی نامش از لیست استقلال خط خورد که مجیدی اعلام کرد چون این باشگاه از مهاجم تیمش شکایت کرده، او تصمیم گرفته در مورد این بازیکن ریسک نکند. با این حال نام قاسمی‌نژاد برای بازی با فولاد هم از لیست استقلال خارج شد تا روزهای سخت این بازیکن در تیم جدیدش همچنان ادامه داشته باشد و مشخص شود که پای مسائل دیگر در میان است. در بازی قبلی اسامی بازیکنان استقلال درحالی برای دیدار با پدیده اعلام شد که اثری از امین قاسمی‌نژاد نه در ترکیب اصلی و نه در جمع بازیکنان ذخیره دیده نمی‌شد تا به این شکل تقابل این بازیکن با تیم سابقش، به بادرفته و شاهد حضور او در زمین مسابقه نباشیم.

 

قاسمی‌نژاد در تابستان امسال خرید جنجالی استقلالی‌ها لقب گرفت. او تا پای امضای قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفت ولی درنهایت سر از استقلال درآورد تا فرزاد مجیدی جذب این بازیکن را پیروزی تیمش در دربی نقل‌وانتقالاتی نامگذاری کند هر چند عملکرد چندان قابل‌قبولی تا اینجای کار نداشته است. درحالی که انتظار می‌رفت این بازیکن حداقل در دیدار با تیم سابقش برای دقایقی به میدان برود و با توجه به جایگاه پدیده در جدول شانس گلزنی خود را آزمایش کند، اما خبری از این بازیکن در فهرست نفرات آبی‌ها نشد تا به این شکل او در مشهد کار را از روی سکوهای استادیوم ثامن دنبال کند.

 

قاسمی‌نژاد که فصل گذشته مهره تاثیرگذار پدیده بود و ۱۱ گل به ثمر رساند و ۳ پاس‌گل نیز داد، نتوانسته است تا به اینجا در استقلال انتظارات را برآورده کند اما در نشست خبری پیش از بازی نیز فرهاد مجیدی به شایعات مربوط به جدایی او واکنش نشان داد و گفت: «امین بازیکن بسیار خوب، با اخلاق و باکیفیتی است و مطمئن باشید که به موقع از او استفاده می‌کنیم و او نیز به تیم ما کمک خواهد کرد.»

 

 گاف عجیب فدراسیون فوتبال

اینکه چرا قاسمی‌نژاد در این دو بازی اخیر از لیست آبی‌ها خارج شده دلیل جالبی دارد. طبق بررسی‌های این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه پدیده نداشته؛ چراکه طبق آخرین توافقات انجام شده از مبلغ ۳ میلیارد تومان رضایتنامه این مهاجم شمالی برای استقلال، ۲ میلیارد تومان آن پرداخت شده و باقی آن قرار است در توافق انجام شده طی ۲ تا ۳ ماه آینده به باشگاه مشهدی پرداخت شود. قاسمی‌نژاد به خاطر شکایت مدیر برنامه‌های سابقش از حضور در میادین محروم شده است. مدیر برنامه‌های سابق این بازیکن برای فصل ۹۸-۹۷ از این بازیکن درخواست ۴۰۰ میلیون تومان کرده بود و پرونده بدون بررسی موجب حکم توقیف حضور بازیکن در میدان شد اما در دفاعیات وکیل قاسمی‌نژاد این بازیکن تبرئه و مشکل وی حل شد. با همه این تفاسیر اما به خاطر اینکه این شکواییه همچنان در سامانه کمیته انضباطی قرار داشت، فدراسیون فراموش کرد آن را از دستور کار حذف کند و برای دومین بازی پیاپی و به خاطر اعلام دیرهنگام این موضوع از طرف فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال این بازیکن از همراهی تیمش محروم شد.

 

 قاسمی‌نژاد تبرئه شد

امین قاسمی‌نژاد صبح روز گذشته برای پیگیری این موضوع به فدراسیون مراجعه کرد اما از آنجایی که باشگاه استقلال طی روزهای قبل موضوع را پیگیری نکرده بود درنهایت این اتفاق منجر به محرومیت این مهاجم از دیدار با فولاد شد. نکته قابل توجه اینکه مدیر برنامه‌های سابق قاسمی‌نژاد برای دورانی از این بازیکن مطالبه ۴۰۰ میلیون تومان کرده بود که اصلا در آن زمان با وی قرارداد نداشت و همین موضوع باعث شد تا قاسمی‌نژاد در این شکایت تبرئه شود.

 

نکته دیگر اینکه مجیدی درحالی از شکایت پدیده در بازی قبلی درباره خروج قاسمی‌نژاد خبر داد که این اتفاق ربطی به این موضوع نداشته و مشخص نیست آیا مجیدی عامدانه این موضوع را مطرح کرده یا از روی بی‌اطلاعی بوده است.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه