ارسال به دیگران پرینت

قیمت طلا

روند بازار طلا صعودی باقی خواهد ماند؟

دیروز طلا اندکی نوسان داشت و بیت کوین همچنان با روند کاهشی رو به رو شد.

 روند بازار طلا صعودی باقی خواهد ماند؟

دیروز طلا اندکی نوسان داشت و بیت کوین همچنان با روند کاهشی رو به رو شد.

قیمت طلا با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۲ روند صعودی پیدا کرده‌است. برخی تحلیل‌گران این امر را تا حدودی به شیوع Omicron و افزایش موارد COVID در فصل زمستان مرتبط می‌دانند. همچنین در این ایام تاثیر تورم همچنان بر بازار سرمایه سنگینی می کند.  

دیوید مگر، مدیر بازرگانی فلزات High Ridge Futures بر این باور است که روند بازار طلا در کوتاه مدت صعودی باقی خواهد ماند. این روند ناشی از تداوم فشارهای تورمی است که در بازار شاهد آن هستیم.

شهر شیان در چین در حال تبدیل شدن به یک نقطه اصلی شیوع سویه جدید ویروس است. بر اساس گزارش رویترز، «شیان ۱۵۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونای جدید را برای روز یکشنبه گزارش داد که نسبت به ۱۵۵ مورد روز قبل کاهش جزئی داشت و مقامات هشدار دادند افرادی که قوانین سفر یا آزمایش را زیر پا می‌گذارند ممکن است با بازداشت و جریمه مواجه شوند».

قیمت طلا و نقره در معاملات روز گذشته کاهش یافته است اما از پایین ترین سطح خود در روزپیش از آن بیشتر بود.

هر اونس طلا در ماه فوریه با ۶ دلار و ۴۰ سنت کاهش به ۱۸۰۴ دلار و ۳۰ سنت رسید و نقره مارس نیز با افت ۰.۲۶۶ دلاری به ۲۲.۸۵۵ دلار در هر اونس رسید.

gold

این درحالی است که همچنان بازار ارزهای دیجیتالی با پایان سال ۲۰۲۱ روند نزولی گرفته است. در روز گذشته بیت کوین حدود ۱ درصد کاهش پیدا کرد و به ۴۷هزار دلار رسید.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه