ارسال به دیگران پرینت

معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد خبر داد؛

مبلغ یک میلیون تومان بسته حمایتی برای ۶۵۰۰ هزار خبرنگار واریز شد

نخستین مرحله بسته حمایتی یک میلیون تومانی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به حساب بیش از ۵ هزار نفر واریز شد.

 مبلغ  یک میلیون تومان بسته حمایتی برای ۶۵۰۰ هزار خبرنگار واریز شد

نخستین مرحله بسته حمایتی یک میلیون تومانی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به حساب بیش از ۵ هزار نفر واریز شد.

نخستین مرحله بسته حمایتی یک میلیون تومانی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به حساب بیش از ۵ هزار نفر از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه عضو صندوق اعتباری هنر واریز شد.

قرار است این بسته حمایتی در مرحله بعد برای حدود ۱۵۰۰ نفر از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه متقاضی عضویت در صندوق که نسبت به ثبت نام خود در سامانه این صندوق اقدام کرده‌اند، واریز شود.

بنابر این گزارش، متقاضیان جدیدی که از دی سال ۱۳۹۹ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از بررسی مدارک، کد عضویت دریافت کرده‌اند، برای بهره‌مندی از خدمات این صندوق، تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در سامانه «هنرکارت» ثبت نام نمایند.

یارانه معیشتی دی ماه | سرپرستان خانوار | سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

زمان واریز یارانه معیشتی دی ماه تغییر کرد

یارانه معیشتی همواره روز 10 ام هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. اما این ماه به دلیل این که جمعه 10 ام دی ماه است، یارانه معیشتی پنجشنبه 9 ام دی ماه واریز می شود.

زمان واریز یارانه معیشتی دی ماه تغییر کرد
 

یارانه معیشتی دی ماه 1400 فردا واریز می شود. یارانه معیشتی این ماه یک روز زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد که بیست و ششمین مرحله یارانه معیشتی دی ماه ساعت 24 روز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. یارانه معیشتی دی ماه بدون تغییر به حساب سرپرستان واریز می شود. جزئیات یارانه معیشتی دی ماه به شرح زیر است.

به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، «امید حاجتی» افزود : بیست و ششمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 

به گفته وی، همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

 

همچنین، سیزدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

 

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه