ارسال به دیگران پرینت

مجید قناد | فیتیله

بعد از چند سال، علت اختلاف عمو قناد و فیتیله‌ای‌ها مشخص شد

به تازگی مجید قناد در گفتگویی ماجرای اختلافش با فیتیله ای ها را تشریح کرده است.

بعد از چند سال، علت اختلاف عمو قناد و فیتیله‌ای‌ها مشخص شد

به تازگی مجید قناد در گفتگویی ماجرای اختلافش با فیتیله ای ها را تشریح کرده است. عمو قناد در این مصاحبه می گوید که در ابتدای امر همه چیز خوب بود و به مدت ۵ سال برنامه به خوبی اجرا می شد. او پس از گفتن جملاتی در تقبیح غرور اضافه می کند که یکی از فیتیله ای ها را غرور گرفت (از نام بردن آن شخص خودداری می کند) و این امر بر او مشتبه شد که عقل کل برنامه است و سعی کرد تک‌روی کند.

عمو قناد می گوید: «من احساس کردم کم کم برنامه دارد بزرگ ترها را به جای کودکان مخاطب قرار می دهد. یعنی موضوعاتش در برخی جاها شنیع است.» وی می گوید با این که مدیران وقت مایل نبوده اند که او برنامه را ترک کند، اما در نهایت او این کار را انجام داده است.

او می گوید از آن جا که تهیه کننده ی رسمی شبکه بوده می ترسیده که مبادا در صورت اتفاقی ناخوشایند تمام زحمت سالیان گذشته ی وی خراب بشود. او تاکید می کند که توانایی این را داشته که به جهت این که تهیه کننده برنامه بوده آن را به کل تعطیل کند، اما به خاطر این که بچه ها برنامه را دوست داشته اند، صرفا خودش از برنامه کناره گیری کرده است.

 

عمو قناد در جواب این سوال که آیا مسائل مالی محل اختلاف او با فیتیله ای ها بوده یا اختلاف سلیقه، توضیح می دهد: «یک فرد از آن ها (فیتیله ای ها) می گفت چه لزومی دارد تهیه کننده وجود داشته باشد. خودمان کار را پیش می بریم.»

او سپس می گوید یک سال پس از ترک برنامه، صحنه ای را با حضور آقای روشن پژوه در برنامه می بیند که حقیقتاً به سختی آن صحنه را تحمل کرده است. او در پایان می گوید به عنوان تهیه کننده برنامه کودک باید یادمان باشد بچه ها مخاطبان ما هستند و هر چیزی را نباید در برنامه ها گنجاند.

عمو قناد

عمو قناد با نام اصلی مجید قناد، متولد ۱۳۳۳ شهر خرمشهر است. وی که دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فوق لیسانس هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد است چندی پیش به عنوان مجری برتر توسط مخاطبان خارج از کشور شبکه جام جم نیز انتخاب شد.

وی هم اکنون اجرای برنامه کودک «لوبیا فردا زود بیا» را بر عهده دارد که از شبکه آموزش پخش می شود.

عمو قناد سراغ کودکان ۳۰ سال قبل برنامه‌هایش می‌رود

برنامه ترکیبی «لوبیا فردا زود بیا» با اجرا و تهیه‌کنندگی مجید قناد، جمعه‌ها روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

عمو قناد سراغ کودکان ۳۰ سال قبل برنامه‌هایش می‌رود
 

پخش برنامه ترکیبی «لوبیا فردا زود بیا» که در ایام تعطیلات نوروز از شبکه آموزش سیما روی آنتن رفت، ادامه پیدا می‌کند.

«لوبیا فردا زود بیا» جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ و تکرار آن پنجشنبه هفته بعد ساعت ۹:۳۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.
مجید قناد تهیه‌کننده و مجری باسابقه برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون که کارگردانی و تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد، با اعلام آغاز پخش «لوبیا فردا زود بیا» در شبکه آموزش سیما، گفت: پخش برنامه «لوبیا فردا زود بیا» از نوروز آغاز شد و بعد از آن نیز، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.
این برنامه گلچین و ترکیبی از برنامه‌ها و تجربه‌های گذشته عمو قناد است؛ به اضافه برنامه‌هایی جدید که شامل گفتمان، شعر، موسیقی، مسابقه و نمایش عروسکی مثل مسابقه «گل گفتی آی گل گفتی» است.
وی توضیح داد: زمان این برنامه ۷۵ دقیقه است و هر قسمت ۱۰ آیتم داریم تا ریتم برنامه سریع و متنوع باشد.
 
عمو قناد سراغ کودکان ۳۰ سال قبل برنامه‌هایش می‌رود

در «لوبیا فردا زود بیا» از برخی شرکت‌کنندگان قدیمی مسابقه «گل گفتی آی گل گفتی» که حدود ۳۰ سال پیش در برنامه حضور داشتند و حالا خودشان والدین بچه‌ها هستند، بهره گرفتیم که در یکی از آیتم‌های برنامه «لوبیا فردا زود بیا» حضور خواهند داشت و خاطرات خود را از گذشته مطرح می‌کنند.

 
قناد بیان کرد: «لوبیا فردا زود بیا» زنگ تفریحی است برای بچه‌ها که در طول هفته از طریق شبکه آموزش سیما درس می‌خوانند. ارسال ویدئو توسط بچه‌ها در قالب استندآپ کمدی، گزارش و ... از جمله دیگر بخش‌های برنامه است. 
 
تهیه‌کننده برنامه تاکید کرد: این برنامه، قصد دارد در کنار فضای مفرح و شاد برای بچه‌ها که در طول هفته مشغول درس خواندن هستند، بار آموزشی نیز داشته باشد. ضمن اینکه مخاطب این برنامه، خردسال، کودک و نوجوان است، سعی کردیم خانواده‌ها را نیز در روز جمعه جذب کنیم. سعی می‌کنیم با شعر و نمایش گفتمان ایجاد کنیم و به‌روز جلو خواهیم رفت.
عمو قناد سراغ کودکان ۳۰ سال قبل برنامه‌هایش می‌رود

مجید قناد که اجرا، تهیه‌کنندگی و کارگردانی هنری این برنامه را برعهده دارد، در پایان از دکتر مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش، دکتر مخبر معاون شبکه، شهرام کجوری مدیر گروه آموزش‌های رسمی و دکتر نجفی مشاور برنامه تشکر کرد.

 
عوامل برنامه «لوبیا فردا زود بیا» عبارتند از: کارگردان، مجری و بازیگر: مجید قناد، بازیگران: حسین مزینانی، سپهر قناد، رسول قنبری و فرشید عسگری، نویسنده و کارگردان نمایشی: حسین مزینانی، تهیه کنندگان: مجید قناد و حمید علیزاده، مدیر تولید: منتظری، نویسنده و شاعر: رودابه حمزه‌ای، آهنگساز و تنظیم: مهرداد یکتا، روابط عمومی: آزاده فضلی.

عمو قناد سراغ کودکان ۳۰ سال قبل برنامه‌هایش می‌رود

 

 

 

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یادش.بخیر.بخیر.بخیر.دهه.شصت.اخ.ازاون.سالهاوساعتهاودقیقه‌ها.نفهمیدیم.
      مجری.خانم.خامنه.بود.ویکی.دومجری.دیگه.سریال.چوبین.پسرشجاع.حنادختری.درمزرعه.بخدا.الان.دارم.مینویسم.اشک.میریزم.بیاد.روزهای.گزشته.که.اصلن.خاطرش.ازارم.میدهدکه.رفته.ان.

    • زهرا ولی ارسالی در

      فقط عمو قناد و بس 🔥👋💓

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه