ارسال به دیگران پرینت

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

عامل اسیدپاشی به سه زن در اندیشه دستگیرشد

سردار کیهان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: فردی که به ۳ زن در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

 عامل اسیدپاشی به سه زن در اندیشه دستگیرشد

سردار کیهان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: فردی که به ۳ زن در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با تلاش همکارانم در شهرستان شهریار، مردی که دیروز در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار به سه خانم اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: همکارانم با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان شهریار طی کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

سردار ظهیری تصریح کرد: متهم دارای سابقه سرقت، تخریب و حمل موادمخدر را دارد و اخیر از کمپ ترک اعتیاد آزاد شده است.

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، با کسانی که چنین رفتاری از آن ها سر می زند برخورد جدی و قاطعانه ای خواهیم داشت و از مواضع مردمی به هیچگاه عقب نخواهیم نشست، لذا شهروندان با آرامش خاطر اقدام به تردد در سطح شهر کنند.

صبح دیروز یک مرد ناشناس پس از اسید پاشی به ۳ خانمی که در بوستانی در شهرک مریم شهرستان شهریار در حال ورزش بودند، متواری شده بود.

پس از وقوع این حادثه یکی از افراد از ناحیه دست و صورت مورد صدمه و سوختگی واقع شد و ۲ قربانی دیگر فقط چادر و لباسشان به دلیل اسید پاشی سوخت.

طبق اظهارات شاهدان حاضر در محل، عامل اسید پاشی به یکباره با هجوم به افراد حاضر در محل اقدام به اسید پاشی علیه شهروندان کرده است.

 

پلیس غرب تهران :

اسیدپاشی به زنان تهران صبح امروز رخ داد

اسیدپاشی به بانوان در شهرک مریم شهریار رخ داد.

اسیدپاشی به زنان تهران صبح امروز رخ داد
 

اسیدپاشی به بانوان در شهرک مریم شهریار رخ داد.

اسیدپاشی به زنان تهران صبح امروز رخ داد. این اسیدپاشی در شهرک مریم صورت گرفت. مرد اسیدپاش که می گویند دیوانه بوده است دست به اسیدپاشی هولناکی زد. زنانی که در معرض این اسیدپاشی قرار گرفتند راهی بیمارستان شدند. پرونده این اسیدپاشی در دست بررسی است.

 

صبح امروز تعدادی از زنان که برای ورزش صبحگاهی به پارک خیابان درختی در شهرک مریم (فاز یک اندیشه) شهریار می روند با اتفاقی عجیب مواجه می شوند.

 

 مرد ناشناس که ماسک به صورت داشت و پشت بوته های پارک پنهان شده بود از پشت به خانم ها اسید می پاشد و سپس متواری می شود.

 

 خوشبختانه به دلیل لباس های ضخیمی که تن خانم ها بوده است آسیب جدی به آنها وارد نشده و شاهدان حاضر در صحنه می گوید فقط یکی از آنها به دلیل سوختگی بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

 

بنا بر این گزارش، پلیس غرب تهران با تایید این خبر گفت: متهم بیمار روانی بوده و پرونده در حال بررسی و تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.

 

 
 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خاک عالم چه وضعی آدم امنیت نداره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه