ارسال به دیگران پرینت

فراز کمالوند:

اعتراض کمالوند به سازمان لیگ درباره نحوه برگزاری نشست‌های خبری

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اعتراض به سازمان لیگ در رابطه با نشست‌های خبری، خواستار تغییر روند برگزاری‌ این نشست‌ها شد.

اعتراض کمالوند به سازمان لیگ درباره نحوه برگزاری نشست‌های خبری

 فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی، اظهار کرد: ابتدا نمی‌دانم چگونه باید این موضوع مطرح شود که در بحث کنفرانس‌های خبری تغییراتی حاصل شود. ما ساعت ۷ به اصفهان رسیدیم و فاصله فرودگاه تا هتل اطلس شاهین‌شهر هم حدود ۵۰ دقیقه است. هنوز لباسمان را عوض نکرده بودیم که خودمان را به سالن کنفرانس رساندیم اما اینجا هیچ خبرنگاری حضور نداشت. همین کار را با ارسال یک ویدیو هم می‌شد انجام داد.

او ادامه داد: با برگزاری این کنفرانس تمام برنامه‌های ما تغییر کرد و ۳۰۰ بار هم این را گفته‌ایم. حکومت دیکتاتوری نیست که سازمان لیگ این‌گونه برخورد می‌کند. خودتان را جای مربیان بگذارید و ببینید چقدر همه چیز به‌هم می‌ریزد. یک جایی این داستان باید تغییر کند و حرف هم می‌خواهیم بزنیم جریمه می‌کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که "شناخت خوبی از نساجی داریم و ‌می‌دانیم مجموعه این باشگاه به دنبال نفس فوتبال است"، گفت: به تفکر باشگاه نساجی تبریک می‌گویم چون آن‌ها این همه هزینه می‌کنند تا یک فوتبال خوب بازی کنند و نمی‌خواهند فقط یک مسابقه را برگزار کنند. از سپاهانی‌ها هم تشکر می‌کنم که این زمین را در اختیار نساجی قرار دادند. آن‌ها مربی خوبی دارند و تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها را تشکیل داده‌اند. ما هم تیم خوبی داریم و درست است در چند بازی نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم اما در دو بازی اخیر جام حذفی و لیگ برتر پیروز شده‌ایم و تیم روی غلطک افتاده است.

او ادامه داد: ‌امیدوارم بازی فردا تماشاگر پسند و زیبا باشد. نظرم در رابطه با تغییر ورزشگاه مثبت است اما مازندران مهد فوتبال است و در لیگ ما بازیکنان سطح بالای مازندرانی وجود دارند. بهتر از زمین ساری و زمین قائمشهر درست شود تا تیم‌ها در این زمین‌ها فوتبال خوبی را ارائه دهند. هر دو طرف می‌خواهند زیبا بازی کنند و این کار جای تحسین دارد.

کمالوند در پایان گفت: مثل چند هفته گذشته دو سه مصدوم داریم اما به این مساله عادت داریم. خودمان را با این شرایط وقف می‌دهیم و جای نگرانی نیست.

دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان فردا (چهارشنبه، ۸ دی) در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه