ارسال به دیگران پرینت

هیئت هماهنگی گروه های مقاومت عراق؛

اشغالگران آمریکایی را به زور از عراق اخراج خواهیم کرد

هیئت هماهنگی گروه های مقاومت عراق اعلام کرد که ما تلاش خواهیم کرد تا نیروهای متکبرو اشغالگر آمریکایی را به زور و با خواری از عراق اخراج کنیم.

اشغالگران آمریکایی را به زور از عراق اخراج خواهیم کرد

هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق روز سه‌شنبه بیانیه‌ای درباره خروج نظامیان خارجی از این کشور منتشر کرد.

این هیئت اعلام کرده که نیروهای اشغالگر آمریکایی در مورد مسئله خروج از عراق جدی نیستند.

مقاومت عراق تاکید کرد که رؤیای آمریکا که سربازان اشغالگرش، احساس آرامش کنند و پایگاه‌های آن در صلح و ثبات در عراق باشند، هرگز محقق نخواهد شد. مقاومت عراق همچنین تاکید کرده که دفاع مردم از میهن یک حق مسلم و یک وظیفه اخلاقی است.

مقاومت عراق در این بیانیه تاکید کردند که مقاومت در فرصت داده شده، بیشترین خویشتنداری را از خود نشان داد تا شاید دولت به وظیفه خود در اخراج اشغالگران از عراق، عمل کند ولی ظاهراً دولت شرور (آمریکا) اصرار دارد که نیروهای اشغالگر خود را در عراق حفظ کند.

هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در پایان اعلام کرد که ما تلاش خواهیم کرد تا نیروهای متکبر و اشغالگر را به زور و با خواری از عراق اخراج کنیم.

بر اساس توافق عراق و آمریکا در گفتگوهای راهبردی، همه نیروهای رزمی خارجی تا ۳۱ دسامبر جاری باید خاک عراق را ترک کنند. این در حالی است که چندی قبل، ژنرال کنث مکنزی، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی موسوم به «سنتکام»، بدون اشاره به مدت زمان ادامه حضور نیروهای کشورش در عراق گفت: ۲۵۰۰ نظامی آمریکا علی‌رغم تغییر وضعیت آنها به سِمَت غیرجنگی (مستشاری) برای یک مدت زمان پیش بینی شده در عراق باقی خواهند ماند.

گروه‌های مقاومت عراق خروج نظامیان آمریکایی از عراق را صوری دانسته و معتقدند که اشغالگران آمریکایی با عناوین دیگری در عراق باقی خواهند ماند.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه