ارسال به دیگران پرینت

امتحانات دانش آموزان | امتحانات غیرنهایی | آموزش و پرورش | حضوری

امتحانات «غیرنهایی» مقاطع متوسطه «حضوری» برگزار می‌شود

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات غیرنهایی نوبت اول برای پایه هفتم تا دوازدهم نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: در برخی رسانه‌ها مطالبی تحت عنوان غیرحضوری بودن امتحانات غیرنهایی مطرح شده که تکذیب می‌کنیم

امتحانات «غیرنهایی» مقاطع متوسطه «حضوری» برگزار می‌شود

خسرو ساکی درباره روند برگزاری امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان توضیح داد و گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهمی که در امتحانات خرداد و شهریور قبل نتوانسته بودند حدنصاب قبولی را در تمام دروس کسب کنند از دوم دی ماه آغاز شده است و تا ۲۷ ام ادامه دارد.

وی افزود: حوزه‌بندی در سطح کشور انجام شده و بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در شاخه نظری مشغول شرکت در امتحانات هستند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام حوزه‌های اجرا ملزم شده‌اند پروتکل‌های اجرایی را که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به آموزش و پرورش ابلاغ شده است را رعایت کنند گفت: بازرسانی هر روزه از حوزه‌های امتحانی بازدید می‌کنند تا کم و کیف برگزاری امتحانات و رعایت پروتکل‌ها را چک کنند.

ساکی افزود: در باره امتحانات غیرنهایی نوبت اول برای پایه هفتم تا پایه دوازدهم نیز امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود. برنامه امتحانات توسط مدیر مدرسه تنظیم و با کمک همکاران مدرسه اجرا می‌شود. برگزاری این امتحانات تا پایان دی ماه باید انجام شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در برخی رسانه‌ها مطالبی تحت عنوان غیرحضوری بودن امتحانات غیرنهایی مطرح شده که  تکذیب می‌کنیم گفت: تا این لحظه برنامه آموزش‌وپرورش برای امتحانات نوبت اول، «حضوری» است. علت این است که ارزشیابی تحصیلی تابعی از چگونگی فعالیت مدارس است. طبق آیین نامه بازگشایی مدارس، از اول آذرماه تمام مدارس کشور به صورت حضوری فعالیت می‌کنند بنابراین ارزشیابی نوبت اول هم حضوری است.

ساکی در گفت‌وگو با شبکه خبر اضافه کرد: حال اگر مدرسه‌ای استثنائا شرایطی پیدا کرد و بنا شد با مجوز اداره آموزش و پرورش منطقه امتحاناتش غیرحضوری برگزار شود قطعا توسط مدرسه و پس از اخذ مجوز با دلایل موجه از آموزش و پرورش منطقه، روند به اولیاء اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نحوه برگزاری امتحانات | بازگشایی مدارس | کرونا | امیکرون | معلم

برای نحوه برگزاری«امتحانات» تابع نظر ستاد کروناییم | درخصوص وضعیت «معلمان بازداشتی» صحبت می‌کنم

وزیر آموزش و پرورش از دریافت مجوز اولیه برای استخدام بیش از ۳۴ هزار نیرو خبر داد و گفت: مجوز اولیه را گرفته‌ایم تا در مناطق مرزی، عشایری و مناطقی که مدتهاست به علت عدم استقرار توزیعی و ترمیمی در این وضعیت هستند، بتوانیم جذب نیرو داشته باشیم.

برای نحوه برگزاری«امتحانات» تابع نظر ستاد کروناییم | درخصوص وضعیت «معلمان بازداشتی» صحبت می‌کنم
 

یوسف نوری در نخستین نشست خبری‌اش با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز و شهیدان دوران دفاع مقدس، به نسبت رسانه با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: طبق سندتحول بنیادین چهار رکن فرایند تربیت داریم که خانواده، حکومت، رسانه و نهادها و سازمان‌های غیردولتی از این جمله است.

وی افزود: امروز قدرت ارتباطات در تحکیم مبانی دولت‌ها و در حکومت و اداره نقش بی‌بدیلی دارد. هرجا رسانه به کمک ارزش‌ها و ضدارزش‌ها آمد آن جامعه ارزشمند و یا غیرارزشمند خواهد شد. ارزیابی‌های بسیاری از این نهاد انجام شده است. امروز در رسانه‌های مان به تدریج رفتارهای عالمانه، محققانه و رفتارهای سنجیده رسانه را به ویژه با نظام تعلیم و تربیت می بینیم. اگر بخواهیم برای سندتحول بنیادین گفتمان سازی کنیم بی شک با کمک رسانه میسر می شود.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه توقع ما از رسانه نباید توقع فرمایشی باشد، بلکه باید یک درخواست واقعی باشد گفت: هرکجا رسانه ضعفی دید باید منعکس کند تا برای رفع آن چاره اندیشی کنیم. رسانه یکی از ارکان فرایند تربیت است.

 

نوری افزود: گفتمان سازی سندتحول بنیادین شکل نگرفت و رسانه ها باید برای تحقق آن به ما یاری رسانند. آموزش و پرورش دستگاهی است که برای اجرای برنامه هایش نیازمند عزم ملی است که یک بخش اعظم ایجاد این عزم را رسانه ها می توانند دنبال کنند.

 

وی از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برای حسن اعتمادشان برای سپردن مسئولیت آموزش و پرورش به وی قدردانی کرد و گفت: رابطه نظام آموزش و پرورش با تولید، ارتقای فرهنگ و هنجارهای اجتماعی یک رابطه مستقیم و با ناهنجاری ها و انحراف ها یک رابطه معکوس و غیرمستقیم است.

 

وزیر آموزش و پرورش با طرح این پرسش که سهم ما از تولید ملی چقدر است؟ گفت: از دهه ۹۰ میلادی از طریق جی دی پی سنجیده می‌شود که یکی از شاخص های آن ارزش افزوده است. در یک زمانی ارزیابی انجام دادند که طبق آن بعد از بخش معدن، دوره ابتدایی در شاخص ارزش افزوده قرار داشت. علت این است که آموزش و پرورش با آموزش هایش در ارتقای سطح بهداشت، محیط زیست، اشتغال و غیره اثرگذار است. اگر فردی که اکنون مخترع است در نظام آموزش و پرورش خوب تربیت نشده باشد سخت است که در آموزش عالی به آن رسیده باشد.

برنامه آموزش و پرورش برای هجرت به سوی "سواد چند بعدی" 

 

نوری ادامه داد: باید ساحت های ششگانه را مستقر کنیم تا به اهداف عالیه که یکی از آنها کارآفرینی و اشتغال است برسیم. باید از نظام تک ساحتی عبور و به نظام تعلیم و تربیت چندساحتی برسیم. اگر رشته های هنرستان ها خوب انتخاب شوند مطمئنا تعداد بسیاری جذب بازار کار می شوند. ایجاد سواد، نه سواد اسمی و عملکردی بلکه سواد چندبعدی بسیار حائز اهمیت است و نظام آموزش و پرورش باید این هجرت را داشته باشد که قطعا برای آن برنامه داریم. همکاران ما قبلا این مسیر را شروع کرده اند که کند بوده و باید آن را با سرعت بیشتر و راهکارهای دیگری طی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم مهمترین عنصر در پیاده سازی تحول بنیادین است باید او را خوب دید و خوب به او رسیدگی کرد گفت: طبق پژوهشی، کار مفید معلمین در سال ۸۲ بالاترین کار مفید در میان کارمندان دولت بوده است. معلمان در دوران کرونا بسیار خوب کار کردند و بوسه بر دست آنها از سوی چون منی فرض و لازم است.

 

دریافت مجوز استخدام ۳۴ هزار تن/جذب نیرو در مناطق مرزی و عشایری 

وی به پنج محور برنامه هایش اشاره کرد و گفت: بیش از چندین جلسه با نهادهای درونی و بیرونی برگزار شده است و قطعا برای حاکمیت و استقرار عدالت باید تلاش بسیاری انجام شود. مجوز اولیه بیش از ۳۴ هزار استخدام را گرفته‌ایم که در مناطق مرزی، عشایری و مناطقی که مدتهاست به علت عدم استقرار توزیعی و ترمیمی در این وضعیت هستند، بتوانیم جذب نیرو داشته باشیم. در بودجه امسال سرانه آن بخش ها را جدی دیده‌ایم. 

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رتبه بندی معلمان اظهار کرد: گفته شده بود معلم در رتبه‌های یک تا پنج قرار بگیرد که خیلی خشک بودند، اما اکنون در رتبه‌های مربی تا استاد معلم قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه نقش بخش سوم اقتصاد که اقتصاد وقف، خیریه، داوطلبانه و مردمی است باید جدی دیده شود که برای آن برنامه داریم گفت: بیش از ۱۰ جلسه با خیرین داشته‌ام. باید خیرین را به سمت مناطق لازم التوجه بیشتر سوق دهیم.

 

راهبردم تعامل با رسانه‌هاست

 

تغییر چند مدیر و معاون از هفته جاری 

وزیر آموزش و پرورش در بخش دوم نشست خبری اش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و درباره تعامل ضعیف این وزارتخانه با رسانه‌ها و تاخیر در شروع برنامه‌های تحولی و تغییرات مدیریتی گفت: از همین هفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شود، خودم تعامل را از امروز شروع کردم که همه بدانند راهبردم همین است. 

وی افزود: کار مربوط به انتصاب تعدادی از مدیران کل استان ها را انجام دادیم که از فردا معرفی می‌شوند. این کار نیازمند استعلامات و مصاحبه‌ها بود که زمان می برد. این هفته حداقل چهار معاون نیز منصوب می‌شوند. قبول دارم که تاخیر شده است چون خودمان هم با تاخیر شروع کردیم. 

پرداخت حق‌الزحمه خرید خدماتی‌ها/پیگیری مشکلات بیمه‌ای این معلمان

 

نوری درباره مشکلات معلمان خرید خدمات گفت: ساعت خرید خدمات از ۲۴ به ۴۰ ساعت تبدیل شده است، ما حق الزحمه آن ساعاتشان را می دهیم که به اندازه میانگین ساعت تدریس یک فوق لیسانس آزاد است. بیمه آنها را هم باید کامل بپردازیم و برقرار کنیم که از سوی معاونت حقوقی پیگیری می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال تمام ردیف های بودجه به برنامه های شاخص پذیر بر اساس تحول بنیادین تقسیم شدند که برای اولین بار اتفاق افتاده اظهار کرد: بودجه سال آینده با کلیدواژه سندتحول بنیادین شاخص بندی شده و باید به آن برسیم. باید در برنامه اجرایی سندتحول هرجا نیاز به ترمیم دارد، آن را انجام دهیم.

فرهنگیان معترض خواسته صنفی دارند، آن را به حساب ایستادن مقابل نظام نگذارید 

 

وی درباره تجمعات اعتراضی اخیر معلمان نیز گفت: فرهنگیان خواسته صنفی دارند، دیده‌اند ترتیب اثر داده نشده و از این طریق نقدشان را مطرح کرده‌اند. این را به حساب ایستادن مقابل نظام نگذارید. ما برای اینکه نهادینه کنیم باید سازمانی درست کنیم و تشکل ها درون آن قرار بگیرند که این گفتمان را داشته باشیم که حرف و درد معلم شنیده شود. امشب هم جلسه حضوری و غیرحضوری داریم که مباحث مطرح خواهد شد.

نوری با بیان اینکه دو گروه را برای بیمه و درمان تعیین کردیم خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد ظرفیت برای بازگشت به بیمه طلایی و در زمانی که خودم مدیربودجه بودم وجود داشته باشد. امید است بحث بیمه را بتوانیم تا آخر ماه به نتیجه برسانیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: درباره وضعیت صندوق ذخیره هم باید گفت که هرچه از همه شاخص‌ها نگاه می‌کنم بانک سرمایه تقریبا آخر است که نشان دهنده نحوه مدیریت است؛ بر اساس اصول بانکداری نوین اداره نمی‌شود. در هیئت مدیره صندوق ذخیره از متخصصان استفاده خواهیم کرد.

رایزنی با وزیر شهرسازی برای اختصاص سهمیه «مسکن ملی» به دانشجو معلمان 

وی همچنین اعلام کرد که با آقای قاسمی، وزیر راه، مسکن و شهرسازی صحبت کردم و گفتند آمادگی اختصاص ۳۰۰ هزار سهمیه مسکن ملی را دارند که خواستم حتی گروه دانشجومعلمان هم در فهرست مشمولان قرار بگیرند. 

عذرخواهی؛ شرایط بودجه‌ای به گونه‌ای است که معوقات با تاخیر پرداخت می‌شود 

مکاتبه با رییس جمهور برای اجرای رتبه‌بندی 

نوری درباره روند پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت بازنشستگان گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت شده به جز مواردی که مشکل داشته مانند فوتی و اینها،اما مطالبات به کل استان ها پرداخت شده است. برخی حق‌التدریس‌ها هم پرداخت شده اما در مواردی عقب ماندگی وجود دارد؛ ضمن عذرخواهی شرایط بودجه‌ای به گونه ای است که با تاخیر پرداخت می‌شود با این حال در دولت جدی پیگیری کردیم. درباره اجرای رتبه‌بندی دو مکاتبه جدی با رئیس جمهور داشتم. اینها وظایف ماست و باید پیگیری کنیم تا انجام شود.

دریافت «شهریه» در مدارس هیات امنایی اجباری نباشد

ایجاد قرارگاهی برای ترمیم سندتحول

نوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر سازوکارهای توسعه مدارس هیئت امنایی گفت: باید دست خیر مردم همیشه در نظام تعلیم و تربیت باشد، خیرین مدرسه ساز به اندازه ما اما با کیفیت بهتر و برکت بیشتر در حال مدرسه سازی هستند و تاکنون ۱۱۳ هزار مدرسه ساخته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در آیین نامه مدارس هیئت امنایی آمده است که شهریه‌ای به اجبار برای فوق‌برنامه‌ها دریافت نشود، برای گسترش مدارس هیئت امنایی ابتدا باید این مدارس درست انتخاب شوند همچنین مردم کمک کنند، اما دریافت شهریه اجباری نباشد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاهی برای ترمیم سندتحول ایجاد می‌کنیم که اینکار را انجام خواهد داد گفت: وقتی برنامه اجرایی نوشته شود نیازهای ترمیم سند استخراج می‌شود. تا برنامه اجرایی در نیاید سند وارد فاز استقرار نمی‌شود. زحماتی کشیده شده است اما سند هنوز نقشه راه در فاز اجرایی ندارد.

در خصوص برگزاری حضوری امتحانات با توجه به ورود امیکرون تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم

در جلسه امروز هرچه اعلام کنند، انجام می‌دهیم 

نوری در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت بازگشایی مدارس و برگزاری حضوری امتحانات با توجه به ورود ویروس امیکرون گفت: تا جایی که اطلاع دارم امیکرون کشندگی کم ولی انتشار سریع دارد. ما نهاد تعلیم و تربیت هستیم. نهاد تخصصی این امر وزارت بهداشت است و حرف ستاد ملی کرونا برای ما حجت است. امروز جلسه ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و هرچه اعلام کند همان را انجام می‌دهیم.

صحبت با مراجع ذی‌ربط در خصوص وضعیت معلمان بازداشتی

لزوم انتصاب مشاوری به عنوان "رابط" در جهت بهبود تعاملات 

وی درباره اقدام برای معلمان بازداشتی نیز گفت: ما حامی معلم هستیم، حالا معلمی رفته اعتراض کرده است، بنده با مراجع ذیربط تماس می‌گیرم و در این باره صحبت می‌کنم. اما همانطور که گفته شد باید سازوکار مناسبی برای کنش های صنفی وجود داشته باشد. حتما رابط یا مشاور تشکل ها را برای بهبود تعاملات منصوب می کنیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      جناب ساکی خودتو بکشی بچه هامون نمیفرستیم برای امتحان چون به دروغ مدارس صوری باز کردین هیچ تدریس انجام نمیشه حتی اگه مردود بشن خیالت راحت حالا حی بگو

      • شاهین چشم ارسالی در

        آقای ساکی ما میگیم چون کرونا هنوز هست ما نمی‌خواهیم به مدرسه بیایم نگران منزوی شدن ما هم نباشید زود خودمون رو با شرایط وقف میدیم
        بعدشم ما میگیم به دو دلیل نباید مدارس حضوری بشه یکی وجود دو بیماری بی سر و صدای کرونا و اومیکرون یکی هم مدارس از اول سال حضوری نبوده و الان که امتحانات هست میخواهید مدارس رو باز کنید والا فکر میکردیم چهار تا عاقل دارن برای ما تصمیم میگیرن درصورتی که اصلا برای شما مهم نیست باز کردن مدرسه چه معایبی می‌تونه داشته باشه الان باز کردن مدارس نه تنها باعث افت تحصیلی میشه بلکه جان و سلامتی دانش آموز به خطر میفته و بعدشم امتیاز معلم خراب میشه و در آخر سطح امتیاز مدارس هم افت می‌کنه بعدشم شما که مدارس رو باز میکنید باید درب توالت هاشو هم باز کنید ما چند روز هست که امتحان حضوری میدیم و الان درب توالت مدرسه باز نیست و میگن کلید دست معلم بهداشت هست شما باید زمانی مدارس رو باز کنید که کرونا تموم شده باشه و از اول سال مدارس رو به شیوه حضوری باز کنید بعدشم تمام امکانات مورد نیاز دانش آموز رو باید تهیه کنید تا دانش آموز برای مدرسه اومدن مشکلی نداشته باشد اگر جان دانش آموزان براتون مهم باشه این راه حلی که گفتم رو پیش میگیرید اگر هم که براتون مهم نباشه به جون مردم اهمیت نخواهید داد چون نون و مزد تون از مردن مردم و باز گشایی مدارس در میاد اگر این حرفی که زدم اشتباه هست با راه حلی که گفتم رو پیش بگیرید و اثبات کنید

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی بیشعورهستید..زمان امتحان جمعیت بچه هاوخانواده ها بدنبال بچه هازیاداست.غیرحضوری کنید.

    • ناشناس ارسالی در

      حضوری چی همه کرونا میکیرن جان دانش آموزان مهمه یا نمیر ها

      • نازنین عامری ارسالی در

        واقعا خیلی نفهمین اصلا بچه ها مهم نیستن اخه این چه وضعیتیه که واسه مردم درست کردین مردم بخوان عروسی بگیرن کرونا هست ولی الان موقع امتحانا کرونا نیس من که نمیزارم بچم بره حالا هر غلطی دوس داری بکن

    • ناشناس ارسالی در

      👹👹👹👹👹👹👹

    • گوه ارسالی در

      خیلی مزخرفید واقعا با این اوضاع مارو میفرستین مدرسه که چی شما نگران هیچ کدوم از دانش اموزا نیستید واقعا متاسفم بابت همچی شما به معنای کلمه واقعا انسان نیستید

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام وخسته نباشید وقتی می‌فرمایید از۱۵ابان مدارس متوسطه دوم باز شده وتااخر آذر میشه ۴۵روز مدرسه دخترمن رو هم باز کردن ونوبتی بود ولی کلا دختر من یک روز نوبتش شدورفت مدرسه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام کار. تون واقعان اشتباه است بچه من داره از درد میمره قرار است مدرسه بره حضوری هم امتحان بده امروز از درد داره دور خودش میپیچه ولی مدیر مدرسه چی میگه بیا امتحان بده تو کلاس جدا گونه بابا تا بیام به صد نفر انتقال میدم فکر کنم آموزش پرورشم میخواهد لذت کرونا رو بچشه

    • الناز ارسالی در

      انشالله خودشون وبچه هاشون به این درد مبتلا میشن میفهمن که چقدر سخته این نوع مریضی انشالله انشالله

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خاک بر سرتون من دیروز رفتم سر جلسه امتحان ۲۵۰ نفر تو ی محیط بدون در و پنجره بعد ی دختره بود دائما سرفه میکرد اون یکی عطسه میکرد 😭😭😭
      الان خودم از دیروز تا الان لرز کردم 😢😢😢
      الهی بمیرید از دستتون راحت شیم 😤😤😤😤

    • ؟.. ارسالی در

      واستون متاسفم..
      درس رو مهم تر از سلامتی میدونین
      کاشکی به کرونا مبتلا شین تا بفهمین چه بلایی دارین سر دانش اموزا و معلما میارین!..

    • مارال ارسالی در

      لطفا مجازیش کنید

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی چی حضوری جون بجه ها مهم تر از نمره است

    • ناشناس ارسالی در

      منظورتون از شرایط قرمز مدارس اینه که حتما باید چند دانش آموز کرونا بگیرند و چند خانواده عزادار بچه هاشون بشن تا شما بفهمید که باید غیر حضوری کنید
      باید غیر حضوری کنید

    • 😒😒😒🖕🏿 ارسالی در

      نه مثل اینکه آموزش و پرورش بده کرونا بگیریم بمیرید ایشالا

    • ناشناس ارسالی در

      ما نمکی رو میخواییم گمشیددددددددددد هر چقدم بد بوددددد مدارسو باز نکرد بریم بمیریم

    • ناشناس ارسالی در

      خدا بخیر بگزرونه

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا تف بتون خدا لعنتون کنه🙂

    • ناشناس ارسالی در

      تو را به خدا تو این وضع امتحانات را غیر حضوری کنید به خدا بچه هامون گناه دارند وقتی قراره همه بچه ها توی یه ساعت مشخص برند امتحان بدند خوب معلومه فاصله ها وپروتکل ها خوب رعایت نمیشه واین خودش یه فاجعه میشه پس تا دیر نشده یه فکر درست ودرمون بکنید

    • ناشناس ارسالی در

      بچه من از وقتی مدرسه ها باز شده هفته ای یک بار نوبتش شده اون وقت می گند چون مدارس حضوری امتحان ها هم حضوری این چه جور مدرسه رفتنه هیچی هم بلد نیست معلم خصوصی هم که ساعتی چقدر می گیره ما چکار کنیم از دست شما بی صلاحیت ها

    • ناشناس ارسالی در

      چی رو میخواین ثابت کنین ؟
      میخواین ثابت کنین که این ۲ سال مجازی همه چی نابود شد؟ هم کار معلم هم دانش آموز ؟ آذه هردوشون کم کاری کردن گاهی
      میخواین بگین مدارسو حضوری کردین ؟ کو کجاس من دوم تجربی ۲ روز کلا رفتم برا ریاضی با اون ۲ روز میخوان چی به من بگن ؟؟؟؟؟
      میخواین بگین مام مثل بقیه کشورا میتونیم مدارسو باز نگه داریم ؟ شمایی که مدارست هنو نیمکت داره نه میز و صندلی شمایی که خبر نداری معلمت چطوری زندگیشو میگذرونه شمایی که نمیدونی پروتکل ها رعایت نمیشه شمایی که نمیدونی آموزش مجازی و امتحان حضوری اصلا یعنی . شمایی که نمیدونی مولفای کتاب گند زدن به کتابا و ما باید برا هر ۲ خط ۲ صفحه جزوه بنویسیم . میخوای در مورد صلاحدید چی تصمیم بگیری ؟

    • ناشناس ارسالی در

      خاک تو سر بیشعورتون کنن باز اگه یه تضمینی میتونستید کنید که ما گرونا نمیگیریم میامدیم الان نوع جدید اُمیکرون اومده اسمش دلمیکرون هرکی بگیره مرده درجا من درسم خوبه و نمره رو میگیرم اما اگه من یا هر کس دیگه کرونا بگیره پدر همتون در میارم که بخاطر یه نمره ۱۹ یا ۲۰ باید جونموون و از دست بدیم😢

      • ناشناس ارسالی در

        راست میگه دیگ کی هست که گوش بده

      • ناشناس ارسالی در

        خدا لعنت تون کنن

    • ارسالی در

      چقد دانش اموزا مظلومن واقعا:) اصلن برای بعضی ها مهم نیست کرونا بگیرن یا نه

    • ناشناس ارسالی در

      بیشعورید

    • دختر نهمی ارسالی در

      هه تدریس مجازی امتحان حضوری خیلی بامزست واقعا براتون متاسفم من اگه کرونا بگیرم کدوم یک از شما عوضی ها جواب گویید هاااا من اگه کرونا بگیرم انتقال بدم به خانواده ام کدوم از شما هاااا جواب گویید هااااا با این تدریسی که تو مجازی به ما میدن انتظار امتحان حضوری هم از ما دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا شما به فکر مردم هستین؟؟؟؟اول میگین تو خونه بمونید بیرون نرید بعد امتحان ها رو حضوری میکنین؟؟؟این همه پزشکان دارن میگم اوضاع خرابه بعد شما امتحان ها رو حضوری میکنید؟؟؟اصلا میدونید با این امتحان های حضوری جون چند نفر به خطر میافته؟؟اصلا اینا رو میدونید یا باید ما برا شما بگیم ؟؟؟ااین دو سال رو مسافرت نرفتیم تا کرونا نگیریم بعد باید برای ی نمره کرونا بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی نوبت اولم رو صفر هم بزنن من امتحان حضوری نمیدم

    • ناشناس ارسالی در

      تو رو خدا ببندید مدارس ابتدایی رو به خدا پروتکل رعایت نمیشه برای همه عادی شده نذارید اوضاع قرمز بشه بعد تصمیم بگیرید.دولت قبل با تصمیمات اشتباه وزیرش مردم رو اسیر می‌کرد.شما اونکارارو تکرار نکنید گرونی کمر شکنه.بچه ها وخانوادهارو اسیر نکنید تو رو خدا

    • ناشناس ارسالی در

      اصلا به فکر بچه‌ ها نیستید الان برن مدرسه که چی وقتی بلد نیستن الان موقع امتحانا مدرسه دختر من باز شده اول سال غیر حضوری بود الان داره بهش فشار میاد الان هم یه بیماری جدید اومده که سرعت پخشش بالا هست بخاطر یه نمره مدرسه باز کردید اگه بچه ام کرونا بگیره پدرتون‌ در میارم تازه مریضیش خوب شده

    • نازنین ارسالی در

      واقعا که برای کسانی که مدارس رو حضوری کردند و همچنین امتحانات رو متاسفم واقعا عقل و شور ندارن من خودم دانش آموز هستم دیگه کلاس هشتم معلمی که درس نمیده توی مجازی بعد میخواد توی حضوری درس بده وقتی توی مجازی درس نمیده چرا باید حضوری امتحان بدیم جونمون مهم تره یا نمره اون نمره ای که میخواد بده
      خیلی درس یاد میدن دو ساله مجازی شده بنده خدا دانش آموزان ‌‌ما چه گناهی کردیم آخه باید بیایم مدرسه می‌خوایم مارو هم بکشید این همرو که کشتید خودتون خودتون ما رو بد بخت کردید کی هستش که بهش بگیم چیزی یادمون نمی‌دن معلم ها نشستن دارن حقوق شوند رو میگیرن که میخواد براشون هم زیاد بشه حقوقشون که کاری هم نمیکنن دوساله مجازی هست راحت برای خودشون عشق میکنن تو خونه هستن بدون اینکه چیزی مفیدی یاد بدن معلمی که می‌ره از توی اینترنت درس رو میاره معلم نیست که خوب خود منم میتونم برم از اینترنت مطالب بیارم ولی ما می‌خوایم معلم یادمون بده چون وظیفش هست خط به خط کتاب رو میخونه بعد همون دوباره توضیح میده خوب منم بلدم خط به خط بخونم بعد منت سرمون میزارید آخه چه قد شما بی عقل هستید متاسفم

    • ناشناس ارسالی در

      مجازی کنید امتحانات رو

    • ناشناس ارسالی در

      آخه به شماها میگن آدم شما ها آدم هم نیستید که به فکر باشید به فکر ما دانش آموزان باشید

    • ؟؟؟؟؟؟ ارسالی در

      آخه خیلی تاسف داره براتون که همه اعتراض دارن و گوش نمی‌دید یه گوش تون دره و یکی دیگش دروازه لعنت بهتون که مدارس حضوری شده خدا ازتون نگذره که جونمون رو بخاطر نمره باید به خطر بندازیم وقتی هیچی یاد نمیدم بریم حضوری امتحان بدیم خوب نفهمید قبول کنید که نفهم هستید

    • مریم ارسالی در

      حالا با والدین که مخالفن کاری ندارم،ولی بچه حسابی،دوسال مدرسه نرفتی. سیرمونی نگرفتی ؟ برای خیابون و عروسی و مهمونی و سفر کرونا نیست فقط واسه مدرسه مردم میترسن. نمیدونم چه اصراری به بیسوادی بچتون دارید. ولی اینو خوب میدونید که دانش آموز این بیماری براش خطرناک نیست. شما از جون خودتون میترسید . وگرنه بچه ها آسیب نمیبینن به ندرت پیش میاد بچه کرونا بگیره و به خطر بیفته. شما نگران جون خودتون هستید . مطمئنم نظر من بین یه عالمه مخالف حضوری شدن دیده نمیشه. ولی تو خونه موندن بچه هاتون و ترس هاشون باعث میشه از درون نابود بشن. یه گوشی دستشون میدید و خیالتون راحته که جونشون در امانه در صورتی که خطر واقعی تو همون وسیله ایه که دستشون دادید :) مدارس رو حضوری کنید و مطمئنا اتفاقی براشون نمیفته همونطور که تو این دو سال (به جز حدودا ۱۱۱ نفر)دانش آموزی آسیب ندید

      • ناشناس ارسالی در

        در جواب شما خانم مریم شما تا حدودی درست میگید اما کامل نمیگید من خودم خانوادم یه سرما خوردگی ساده گرفتن من تمام مدت تو خونه با ماسک بودم سعی میکنیم که زیاد جایی نریم معمولا با همه سعی میکنم که فاصله مون رو رعایت کنم شما هم که همه چیز رو نمی دونید پس لطفا ادای اعلامه دهر هارو درنیارید

    • ناشناس ارسالی در

      بابا مجازی کنید امتحانات رو
      هیچکدوم از دانش اموزان هیچی یاد نگرفتن
      میخواییدد بمیرنن
      بابا جان هرکیو دوس دارید یکم به فکرمون باشید
      بخدا دانش اموزان هم گناه دارن
      جان هرکیو دوس دارید
      تورو خدا مجازی کنید
      سلامتی مهمتر از نمره هستش

      • ناشناس ارسالی در

        سلامتی بهتر از نمره هست

      • ناشناس ارسالی در

        تا عقل نباشد جان در عذاب است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه