ارسال به دیگران پرینت

فوتبال زنان:

ذوب آهن اصفهان 4 - کیان نیشابور صفر| طوفان گاندوها در روز گلزنی الهام فرهمند

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته سوم لیگ برتر ذوب آهن اصفهان با چهار گل مهمان را بدرقه کرد. دیداری که نکته شاخص آن گلزنی الهام فرهمند پس از یک فصل دوری از فوتبال به دلیل تولد فرزندش بود.

ذوب آهن اصفهان 4 - کیان نیشابور صفر| طوفان گاندوها در روز گلزنی الهام فرهمند

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان وارد هفته سوم و 6 دیدار از ساعت 13 امروز به صورت همزمان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان نیز در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم تازه وارد کیان نیشابور بود.

این دیدار یک مهمان ویژه داشت و مقابل دیدگان مریم ایراندوست برگزار شد. سرمربی تیم ملی فوتبال زنان پیش‌تر اعلام کرده بود که برای رصد بازی های لیگ به شهر های مختلف سفر می‌کند و همین امر انگیزه‌ای برای دختران پا به توپ شده تا خودی برای سرمربی نشان دهند.

سازمان لیگ فوتبال نیز مهناز ذکایی را به عنوان قاضی این میدان برگزید. همچنین ژاله طوفان پور، مریم نایب کبیر و زهرا رئیسی در کوبل داوری حضور داشتند.

ذوبی‌ها از دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند و برای بازگشت به جمع بالانشینان جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی خانگی داشتند.

کیان نیشابور نیز که از تیم‌های تازه لیگ برتری شده فوتبال زنان است، در دو بازی ابتدایی متحمل دو شکست تلخ شده و برای جبران مافات هفته های قبل و کسب نخستین امتیازات لیگ پا به زمین فولادشهر گذاشت.

ذوبی‌ها با حضور سمیه شهبازی روی نیمکت خود، یک تیم بسیار سرحال بودند و از ابتدا بازی را در دست گرفتند. ثمره بازی روان گاندوها گلزنی الهام فرهمند بود. 

فرهمند که با لقب مهندس در فوتبال زنان شناخته می‌شود، یکی از بهترین پاسور های لیگ برتر است. او فصل قبل به دلیل تولد نوزادش در لیگ برتر غایب بود و اکنون با قدرت زیادی به لیگ بازگشته و شادی گل‌اش به همین موضوع اشاره داشت.

پس از گل اول، کیان جلو امد تا گل خورده را جبران کند اما باز هم این ذوبی‌ها بودند که برای بار دوم توسط نازنین مردانی به گل دوم رسیدند و اختلاف دوچندان شد.

نیمه نخست با برتری دوگله شاگردان سمیه شهبازی به پایان رسید و دو تیم براس استراحت 15 دقیقه‌ای به رختکن رفتند.

در نیمه دوم باز هم این ذوب‌آهن بود که به گل رسید. گاندوها ابتدا توسط رقیه شهبازی و سپس توسط نازنین مردانی به گل‌های سوم و چهارم رسیدند و یک پیروزی دلچسب کسب کردند.

ذوبی‌ها با این پیروزی 7 امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کردند. کیان نیشابور هم بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی 11 به قعر جدول و رده دوازدهم سقوط کرد.

در هفته چهارم و روز 11 آذر ماه، ذوب آهن اصفهان در فولادشهر از هیأت فوتبال البرز پذیرایی خواهد کرد و کیان نیشابور نیز در بندر گناوه به مصاف سارگل بوشهر خواهد رفت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه