ارسال به دیگران پرینت

کریسمس | اُمیکرون | قرنطینه

سفرهای کریسمس زیر سایه اُمیکرون لغو شدند

«یونایتد» علت این اقدام را تاثیر مستقیم شیوع «اُمیکرون» بر خدمه پرواز و مسوولان این شرکت هواپیمایی عنوان کرده است.

سفرهای کریسمس زیر سایه اُمیکرون لغو شدند

در پی عواقب ناشی از شناسایی سویه «اُمیکرون»، سفرهای تعطیلات کریسمس در سراسر جهان در مقیاس گسترده لغو شد و به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس اطلاعاتی که روز جمعه توسط وب‌سایت «فلایت‌لاور» منتشر شد، در مجموع بیش از ۲۰۰۰ پرواز در سراسر جهان که ۵۰۰ مورد آن فقط پروازهای از مبدا ایالات متحده را شامل می‌شود لغو و بیش از ۵۷۰۰ مورد پرواز نیز با تاخیر همراه شده است.

پس از آن‌که خلبانان و خدمه پرواز به دلیل ابتلا به کرونا و لزوم سپری کردن قرنطینه نتوانستند در محل کار حاضر شوند برخی از شرکت‌های هواپیمایی همچون لوفت‌هانزا، دلتا، یونایتد ایرلاین و بسیاری دیگر پروازهای‌شان را لغو کردند.

بر اساس اطلاعات «فلایت‌لاور»، «یونایتد» در روز جمعه بیش از ۱۷۰ پرواز یا به عبارتی ۹ درصد از پروازهای برنامه‌ریزی‌شده‌اش را لغو کرد. «یونایتد» علت این اقدام را تاثیر مستقیم شیوع «اُمیکرون» بر خدمه پرواز و مسوولان این شرکت هواپیمایی عنوان کرده است.

«دلتا» نیز در اقدامی مشابه بیش از ۱۴۵ پرواز را  لغو کرد.

لغو این پروازها ناامیدی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا برای بسیاری از آمریکایی‌هایی را که امیدوار بودند امسال بر خلاف سال گذشته در دوران تعطیلات کریسمس تحت تاثیر کرونا قرار نگیرند و بتوانند با خانواده‌های‌شان ملاقات کنند افزایش داد.

بر اساس آمارها، بیش از ۱۰۹ میلیون آمریکایی قصد داشتند در فاصله بین ۲۳ دسامبر تا ۲ ژانویه با هواپیما، قطار و خودرو سفر کنند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه