ارسال به دیگران پرینت

مهدی داوری:

برای ورود آتش‌نشانی به ساختمان‌های ناایمن حکم قضایی لازم است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: اگر مالکان ساختمانی ناامن مانع ورود کارشناس های آتش نشانی شوند، با حکم قضایی ورود خواهیم کرد.

برای ورود آتش‌نشانی به ساختمان‌های ناایمن حکم قضایی لازم است

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا لازم است آتش‌نشانی با حکم قضایی به موضوع ساختمان‌های ناایمن ورود کند، گفت: تا مرحله بازدید و کارشناسی به حکم قضایی نیاز نیست.

وی گفت: اگر مالکی بخواهد از ورود کارشناسان آتش‌نشانی به داخل ساختمان، جلوگیری کند، ما با حکم قضایی وارد آن ساختمان خواهیم شد. ولی باید درنظر گرفت که تمامی قوانین حول محور ساختمان‌ها، قوانین کاملی نیستند.

مهدی داوری گفت: قوانین مربوط به ایمنی ساختمان‌ها گویا و کامل نیست و مسئولیت‌ها در این قانون مشخص نیست؛ به عنوان مثال، در بند ۱۴ ماده ۵۵ که نسبت به سایر قوانین بیشتر مورد استناد واقع می‌شود، از ۶۵ سال پیش نگاشته شده و قطعاً نمی‌تواند پاسخگوی تهران امروز باشد.

 

برای ورود آتش‌نشانی به ساختمان‌های ناایمن حکم قضایی لازم است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از آنجایی که در تهران بافت‌های مختلف شهری، ساختمان پیچیده و جمعیت بسیار زیاد وجود دارد؛ در نتیجه در این زمینه، دچار نقض هستیم.

 

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه