ارسال به دیگران پرینت

بلژیک؛ خستگی مفرط کادر درمان

اکثریت قریب به اتفاق بیماران بستری شده کرونایی در بیمارستان شهر لیژ بلژیک افراد واکسینه نشده هستند. فاصله بین موج چهارم و پنجم بسیار کوتاه است.

بلژیک؛ خستگی مفرط کادر درمان

بلژیک در حال عبور از موج چهارم عفونت‌های کرونا است و خود را برای شروع موج پنجم کووید 19 با احتمال شیوع سویه اومیکرون آماده می کند. این در حالیست که کادر درمان بلژیک از فرسودگی بیش از حد خود در این دوران می‌گویند.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به شیوع احتمالی و زودهنگام کادر درمان بلژیک  به فشار زیاد و خستگی کادر درمان بلژیک در یک بیمارستن در شهر لیژ نشت. 

"مارسیال مونن" رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان دولتی شهر لیژ بلژیک می‌گوید که پزشکان و پرستان بیمارستان از "خستگی مفرط" رنج می‌برند.

او گفت که حدود 70 بیمار کووید در بخش او بستری هستند و 14 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه نگه داری می‌شوند. وی افزود: این افراد باعث "اشباع دائمی" ظرفیت بیمارستان شده اند.

مدیر بخش بیماری های عفونی یمارستان لیژ گفت که یک بیمار مبتلا به نوع شدید کووید 19 می‌تواند به مدت 4 هفته یک تخت در بخش مراقبت‌های ویژه را پر کند که به شکل قابل توجهی بیشتر از میانگین 3 روزه برای بستری شدن در این بخش بیمارستان است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه