ارسال به دیگران پرینت

ریسک‌پذیری و موفقیت، مکمل یکدیگر هستند

کارآفرین کشورمان گفت: کارآفرینی بدون ریسک پذیری ممکن نیست و در عین حال کارآفرین باید تحلیل داشته باشد.

ریسک‌پذیری و موفقیت، مکمل یکدیگر هستند

کارآفرین کشورمان گفت: کارآفرینی بدون ریسک پذیری ممکن نیست و در عین حال کارآفرین باید تحلیل داشته باشد. 

علی حسنی در گفت وگو با آنا گفت: چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم جهان در حال حرکت است و کسی نمی تواند جلوی توسعه تکنولوژی را بگیرد. هر حوزه که مخاطب بالایی دارد به اصطلاح به نیروی کال نیز نیازمند است و این حوزه ها معمولا بهترین فضا را برای کار کردن دارند. 

وی ادامه داد: در دودهه اخیر تولید سخت افزار پیشرفت چشمگیری داشت و امروز یکی از غول های صنایع، همین بخش است. به عنوان نمونه اپل و سامسونگ وقتی دریافتند این حوزه در حال توسعه و همه گیری است بیشتر تمرکز فعالیت های خود را روی آن گذاشتند. 

این کارآفرین توضیح داد: کسانی که می خواهند اثرگذار باشند و توانایی اشتغالزایی داشته باشند باید به فناوری های نوین ورود کنند و از دیگر مردمان دنیا جا نمانند. متاسفانه برخی مدیران ما حتی نام بسیاری از فناوری های نوین را هم نشنیده اند درصورتی که برای حرف داشتن در دنیا باید به فناوری های نوین احاطه داشت. 

حسنی درباره ریسک پذیری در کارآفرینی تاکید کرد: هرکاری ریسک خود را دارد و رشد و توسعه بدون ریسک پذیری ممکن نیست اما در عین حال کارآفرین باید قدرت تحلیل و بررسی موضوعات مختلف را داشته باشد و براین اساس مدیریت کند. هرکاری ریسک خود را دارد.

وی گفت: به زندگی کارآفرینان که می نگرید درمی یابید که گاه چندبار به زمین خورده و با دشواری به مسیر بازگشته اند و خسته نشده اند. این روحیه کارآفرینی از اهمیت بسزایی برخوردار است و کارآفرین با تمام انرژی تلاش می کند به هدف خود برسد و ریسک پذیری و موفقیت مکمل یگدیگر هستند و قطعا ریسک کردن برای رسیدن به موفقیتن است و گاه باید از پول و اعتبار برای رسیدن به اهداف جدید گذشت.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه