ارسال به دیگران پرینت

انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا؛

ترامپ در صدر نظرسنجی برای رقابت درون‌حزبی

نتایج یک نظرسنجی‌ نشان می‌دهد طرفداران حزب جمهوری‌خواه «دونالد ترامپ» را به دیگر گزینه‌های بالقوه در این حزب برای رقابت با دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا ترجیح می‌دهند. این نظرسنجی که توسط مرکز افکارسنجی I&I/TIPP انجام شده نشان می‌دهد طرفداران حزب‌جمهوری‌خواه دونالد ترامپ را به ۱۵ گزینه بالقوه دیگر در این حزب ترجیح می‌دهند.

 ترامپ در صدر نظرسنجی برای رقابت درون‌حزبی

نتایج یک نظرسنجی‌ نشان می‌دهد طرفداران حزب جمهوری‌خواه «دونالد ترامپ» را به دیگر گزینه‌های بالقوه در این حزب برای رقابت با دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا ترجیح می‌دهند.

این نظرسنجی که توسط مرکز افکارسنجی I&I/TIPP انجام شده نشان می‌دهد طرفداران حزب‌جمهوری‌خواه دونالد ترامپ را به ۱۵ گزینه بالقوه دیگر در این حزب ترجیح می‌دهند.

در این نظرسنجی از شرکت‌کنندگان پرسیده شد «ترجیح می‌دهید کدامیک از افراد زیر بلیط حزب جمهوری‌خواه برای رقابتت انتخاباتی در ۲۰۲۴ را کسب کند؟»

از طرفداران حزب جمهوری‌خواه ۶۰ درصد گفته‌اند که تمایل دارند ترامپ به نمایندگی از حزب جمهوری‌خواه با نامزد حزب دموکرات رقابت کند.

نکته قابل توجه اختلاف قابل توجهی است که دونالد ترامپ با نفر بعدی خود در این نظرسنجی دارد. طرفداران حزب جمهوری‌خواه بعد از او، «ران دی سنتیس» را با ۱۱ درصد آرا به عنوان دومین گزینه مطلوب انتخاب کرده‌اند.

در این نظرسنجی نام افراد دیگری مانند «مایک پنس»، معاون سابق ترامپ، «نیکی هیلی»، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، «تد کروز»، سناتور ایالت تگزاس، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه دولت ترامپ، «تام کاتن»، سناتور ایالت آرکانزاس دیده می‌شود.

این نظرسنجی یکی دیگر از نشانه‌های نارضایتی‌های گسترده از عملکرد «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در آستانه فرارسیدن نخستین سالگرد ورود او به کاخ سفید محسوب می‌شود.

این در حالی است که چندی پیش رسانه‌ها گزارش داده بودند نزدیکان «دونالد ترامپ» در تلاشند مانع حضور و احتمالاً شکست او در انتخابات ۲۰۲۴ شوند.

نشریه «آتلانتیک» حدود ۱۰ روز پیش نوشت افراد نزدیک و مشاوران ترامپ این نگرانی را دارند که مشارکت او در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا، شکست دوم وی را رقم بزند.

ترامپ طی ماه‌های گذشته بارها به‌طور غیرمستقیم از شرکت در انتخابات بعدی صحبت کرده است. اما یکی از مشاوران سابق انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گویى قصد دارد به او هشدار دهد که ممکن است به یک بازنده سریالی تبدیل شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • به تو چه؟؟ ارسالی در

      دنیای امروز واقعا نیازمند ترامپ است .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه