ارسال به دیگران پرینت

واکنش کیهان به انتشار نامه لاریجانی درباره ردصلاحیتش: بهانه‌ای شد تا اصلاح‌طلبان به لجن‌پراکنی و عقده‌گشایی علیه شورای نگهبان مشغول شوند

روزنامه کیهان، روزنامه حامی دولت بدون اشاره به محتوای نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان نوشت: انتشار نامه لاریجانی خطاب به شورای نگهبان از سوی برخی رسانه‌های مدعی اصلاحات بهانه‌ای شد تا بار دیگر رسانه‌های معاند و ضدانقلاب حمله و تخریب شورای نگهبان را در دستور کار خود قرار دهند.

واکنش کیهان به انتشار نامه لاریجانی درباره ردصلاحیتش: بهانه‌ای شد تا اصلاح‌طلبان به لجن‌پراکنی و عقده‌گشایی علیه شورای نگهبان مشغول شوند

روزنامه کیهان بدون اشاره به محتوای نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان نوشت: انتشار نامه لاریجانی خطاب به شورای نگهبان از سوی برخی رسانه‌های مدعی اصلاحات بهانه‌ای شد تا بار دیگر رسانه‌های معاند و ضدانقلاب حمله و تخریب شورای نگهبان را در دستور کار خود قرار دهند.

از سوی دیگر رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات که کارنامه سیاهی در هجمه و حمله به این نهاد مهم و انقلابی در طول سالیان گذشته دارند نیز به هم‌صدایی با رسانه‌ها معاند پرداخته و قصد دارند ماهی سیاسی خود را صید کنند و با موج‌سواری روی این ماجرا، به لجن‌پراکنی و عقده‌گشایی علیه شورای نگهبان مشغول شوند تا به خیال خود جایگاه این نهاد انقلابی را مخدوش نمایند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فضل الله خواجوی ارسالی در

      اگه بخوام فقطو فقطو فقط اخبار را مشاهده کنم چه کسی را باید ببینم؟آقا من نمی خواهم آگهی ببینم؟لعنت لعنت لعنت

    • من ارسالی در

      کلا حرفی که از طرف اصلاح طلبن باشه لجنه حتی اگر واقعیت و حقیقت باشه چون اونها فکر می کنند ایم انقلاب به مثابه بره ای بوده که اینا بزرگشون کردند الان هم مال خودشونه و حق استفاده از اونو خودشون دارند . فارغ از این که در چشم عموم مردم کف خیابان خیلی جایگاهی ندارند یارو رو به علت اینکه رفتی خارج رد صلاحیت کردند هنو چیزی برای دفاع از این شورای نگهبان داری ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه