ارسال به دیگران پرینت

معاون اجرایی رئیس جمهور خبرداد؛

پیش بینی تسهیلات برای حوزه اشتغال در یزد

یزد - معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر دولت به استان یزد، گفت: در این سفر برای حوزه اشتغال تسهیلات خرد و کلان پیش بینی شد.

پیش بینی تسهیلات برای حوزه اشتغال در یزد

 سید صولت مرتضوی عصر جمعه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، اظهار داشت: با ۲۴ دستگاه اجرایی توافقاتی انجام شده که ماحصل آن از زبان وزرا مطرح شد.

وی بیان کرد: در حوزه های زیربنایی، صنعت و معدن، فرهنگی و آموزشی، آب و خاک و کشاورزی، اشتغال و ... تصمیمات بسیار مفیدی اتخاذ شد.

مرتضوی اد امه داد: تسهیل در زیرساختهای شهرکهای صنعتی، گازرسانی به ۸۵ روستای استان، گازرسانی به ۱۴ هزار واحد صنعتی عمده و جزء در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در مسکن محرومان اعتبار لازم برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده که ۱۲۵۵ واحد مسکونی برای خانواده های فاقد زمین تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، زمین و تسهیلات و اعتبار لازم پیش بینی شده است.

مرتضوی بیان کرد: در حوزه فرهنگی، آموزشی و پرورشی به ویژه تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و دانشگاهی، تجهیز فضاهای فرهنگی از جمله تالار مرکزی یزد و کتابخانه مرکزی یزد تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی عنوان کرد: در این سفر به خواسته مردم در اشتغال خرد عمل شد زیرا هم تسهیلات کلان و هم تسهیلات خرد از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار پیش بینی شده است.

مرتضوی تاکید کرد: در حوزه مسکن، تسهیلات قرض الحسنه برای ازدواج زوج های جوان نیز پیش بینی شده که این تصمیمات جمع بندی شده است و در آینده نزدیک مصوبات سفر دوازدهم که به تایید رئیس جمهور رسید، توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به دیدار رئیس جمهور با خیران بیان کرد: ۱۰۰ نفر از زندانیان بدهکار آزاد شدند و تعداد قابل توجهی جهیزیه برای خانواده های نیازمند تامین شد که در این امر مشارکت خیران چشمگیر بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه