ارسال به دیگران پرینت

ویژگی‌های جدید اینستاگرام

منتظرویژگی‌های جدید اینستاگرام باشید

رئیس اینستاگرام سه ویژگی جدید را معرفی کرد، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، روز پنجشنبه به صورت آنلاین حاضر شد تا چندین ویژگی جدید را که به تازگی در پلتفرم این شبکه اجتماعی محبوب قرار گرفته اند را برجسته کند.


 منتظرویژگی‌های جدید اینستاگرام باشید

رئیس اینستاگرام سه ویژگی جدید را معرفی کرد، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، روز پنجشنبه به صورت آنلاین حاضر شد تا چندین ویژگی جدید را که به تازگی در پلتفرم این شبکه اجتماعی محبوب قرار گرفته اند را برجسته کند.

موسری در ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، در مورد ویژگی Playback اخیرا اعلام شده برای استوری اینستاگرام صحبت کرد. Playback به شما امکان می‌دهد تا مجموعه‌ای از ۱۰ استوری را در پایان سال ایجاد کنید تا با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

موسری گفت: "اکنون پایان سال است و سال نو زمانی است برای تأمل در سال گذشته و فکر کردن به سال آینده، و ما می‌خواستیم چیزی بسازیم که به ما اجازه دهد برخی از لحظات مورد علاقه شما را از سال ۲۰۲۱ جشن بگیریم. "

برای استفاده از Playback، باید حداقل سه استوری در ۱۲ ماه گذشته ایجاد کرده باشید یا آرشیو استوری‌های خود را فعال کرده باشید. الگوریتم‌های اینستاگرام پیشنهاداتی را برای انتخاب‌های شما ارائه می‌کنند، اگر تعداد زیادی استوری برای انتخاب دارید، مفید است، اگرچه می‌توانید خودتان هم تصمیم بگیرید. با این حال، به زودی از این ویژگی استفاده کنید، زیرا این ویژگی فقط تا پایان دسامبر در دسترس است.

مدیر اینستاگرام همچنین در مورد ویژگی جدید Reels Visual Replies صحبت کرد که به شما امکان می‌دهد به یک نظر با یک ویدیوی Reels حداکثر ۶۰ ثانیه پاسخ دهید. موسری از سازندگان می‌خواهد که از این ویژگی به‌عنوان راه دیگری برای تعامل با فالوور‌ها استفاده کنند، که به نوبه خود می‌تواند منجر به افزایش نمایش در پلتفرم و شاید هم فالوور‌ها شود. برای اینستاگرام، هر گونه افزایش در تعامل در این  پلتفرم، خبر خوبی است، زیرا به جذب دلار‌های تبلیغاتی بیشتر کمک می‌کند و اعتماد سهامداران را تقویت می‌کند.

وقتی برای پاسخ دادن به یک نظر می‌روید، گزینه Visual Replies را خواهید دید. به سادگی آن را برای ایجاد یک پاسخ ویدیویی انتخاب کنید و نظر به عنوان، یک برچسب ظاهر می‌شود.

در نهایت ما تعبیه‌های پروفایل را داریم که به شما امکان می‌دهد نسخه مینیاتوری پروفایل اینستاگرام خود را در یک وب‌سایت یا وبلاگ جاسازی کنید. این در اصل یک افزونه از ویژگی موجود است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیو‌های اینستاگرام را در سایت‌های دیگر جاسازی کنید.

موسری در پیام خود گفت: شاید بخواهید محتوای اینستاگرام خود را در یک وب سایت در جایی به نمایش بگذارید یا به دیگران پیوند دهید. تعبیه‌های نمایه ابتدا در ایالات متحده راه‌اندازی می‌شود و انتظار می‌رود به زودی کشور‌های بیشتری اضافه شوند.

در دیگر اخبار اینستاگرام، این پلتفرم اخیراً اعلام کرده است که نسخه‌ای از فید زمانی را بازگردانده است، سبکی که بسیاری از جامعه اینستاگرام پس از کنار گذاشتن آن در سال ۲۰۱۶ از دست دادند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه