ارسال به دیگران پرینت

هدیه تهرانی | بی همه چیز

حضور سرزده هدیه تهرانی در اکران فیلمش و صف خرید بلیط+ویدئو

هدیه تهرانی در اولین اکران فیلم بی همه چیز، ناگهانی و سرزده در صف فروش بلیت حضور یافت و در کنار مردم به تماشای فیلم نشست.

حضور سرزده هدیه تهرانی در اکران فیلمش و صف خرید بلیط+ویدئو

حضور سرزده هدیه تهرانی در اکران فیلمش و صف خرید بلیط

بدون شک هدیه تهرانی که جزو تاثیرگذارترین بازیگران سینمای ایران به حساب می‌آید، از جمله اشخاصی است که دیدن نامش در لیست بازیگران هر فیلمی، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

هدیه تهرانی طی ۲۵ سال حضورش در سینما، چه در دهه هفتاد و هشتاد که پرکار بود، چه در سال‌های اخیر که بیشتر وقتش را صرف کارهای خیریه و حمایت از محیط زیست کرده، همیشه محبوب باقی مانده و به دور از حاشیه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

تهرانی را که در اکثر فیلم‌ها با شمایلی امروزی و زنی مقتدر به خاطر می‌آوریم (فراموش نکنیم که هدیه تهرانی جزو اولین بازیگرانی بود که با تیپ کاپشن (پیراهن) و شلوار مقابل دوربین رفت و تابوی خانم‌های دامن پوش سینما را شکست)، این بار با ظاهری کلاسیک  در فیلم «بی همه چیز»  ظاهر شده است. 

اکران فیلم «بی همه چیز» که از امروز آغاز شده، بهانه‌ایست برای دیدن دوباره هدیه تهرانی در پرده نقره‌ای سینما، فیلمی که دوباره هدیه‌ای را نشانمان می‌دهد که همچون دیگر فیلم‌های پرمخاطب این بازیگر، ما را با زنی مقتدر و قدرتمند روبرو می‌کند، دقیقاً همان هدیه محبوب سینمای ایران.

حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • افروز ارسالی در

      خیلییییییییییی عزیزی ،دیوونتم ،ازراه دورمیبوسمت

    • افروز ارسالی در

      میمیرم برات عاشقتم ،😙😙😙😘😘😘😘

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه