ارسال به دیگران پرینت

دکتر محمود آرچین آسمانی شد

کرونا، جان دندانپزشک اصفهانی را گرفت

دکتر محمود آرچین، دندانپزشک اصفهانی بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.

کرونا، جان دندانپزشک اصفهانی را گرفت

دکتر محمود آرچین، دندانپزشک اصفهانی بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.

هومن آرچین، پسر مرحوم دکتر محمود آرچین اظهار کرد: پدرم ۶۹ سال داشت، اما بسیار فعال بود و در حرفه خود متبحر و جزء پیشکسوتان دندانپزشکی اصفهان بود.

وی با اشاره به اینکه دکتر آرچین سه هفته پیش به کرونا مبتلا شد، گفت: نمی توان به طور دقیق گفت پدرم چطور مبتلا شد، اما به احتمال زیاد در مطب مبتلا شد، در صورتی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده بود و نوبت سوم تزریق واکسن او رسیده بود که به کرونا مبتلا شد.

آرچین به درگیری ۵۰ درصدی ریه های پدرش بر اثر ابتلا به کرونا اشاره و تصریح کرد: پدرم بعد از ابتلا به کرونا زیر نظر پزشک بود و پزشک تشخیص داد به دلیل افت سطح اکسیژن بهتر است چند روزی در بیمارستان بستری شود، با این وجود درگیری شدیدی نداشت و با پای خودش به بیمارستان رفت.

وی با بیان اینکه روز ششم، درگیری ریه‌های پدرم به ۹۰ درصد رسید و روز هفتم افت شدید اکسیژن پیدا کرد، افزود: در دو سال و نیمی که از شیوع کرونا می گذرد پدرم با کرونا درگیر نشده بود، ضمن اینکه هیچ بیماری زمینه ای نداشت، هیچ دارویی مصرف نمی کرد و به سلامتش اهمیت زیادی می داد، به دلیل همین هنوز در شوک هستیم.

پسر مرحوم آرچین خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد پدرم در مطب با کرونا درگیر شد، چون به جز باغ شخصی خودش و مطب هیچ جایی نمی رفت. پدرم از وقتی به کرونا مبتلا شد به مطب نرفت، همیشه مراعات مردم را می کرد و می گفت چون با مردم در ارتباط هستم باید خیلی مراقب باشم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تبحر حرفه ای، اخلاق پدرم زبانزد خاص و عام بود، در عین حال که فردی بسیار مردم دار و متواضع و بود و دوست نداشت خودش را مطرح کند. وقتی پیگیر خاکسپاری پدرم در قطعه نام آران باغ رضوان بودیم، مادرم گفت اگر پدرت زنده بود دوست نداشت به خاطر اسم و رسمش جایی جدا از بقیه مردم باشد و ما هم دیگر برای دفن او در قطعه نام آوران اصرار نکردیم، اما مطمئن هستیم نام نیک او همیشه باقی می ماند.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بخاطر پول دندانپزشکی جونشو از دست داد

    • ناشناس ارسالی در

      خداوندروح تمام فوت شدگان کرونایی رابه جنت شادکندولعنت خداوندبرکسانی که ویروس کرونارابوجودآوردند

    • علی ارسالی در

      با اینکه دو دز واکسن زده بود بازم کرونا گرفت عجیبه روحش شاد کاش مسئولین بفکر مردم باشن و واکسن معتبر وارد کنن که پزشکا و بقیه مردم کرونا نگیرن بمیرن هفته پیش هم دکتر مژگان فرخ پی براثر کرونا درگذشت

    • ناشناس ارسالی در

      خدا رحمتش کنه.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه