ارسال به دیگران پرینت

مسئولان وزارت نیرو قول پیگیری دادند

اعتراض یک روزه «کلاه سفیدها» در تهران

عدم پرداخت دستمزد کافی و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، سختی کار، جمعه‌کاری، حق جذب و… برای کارگرانی که با عنوان شغلی کارمند در پست‌های انتقال نیرو مشغول کارند، مشکلات زیادی به وجود آورده است.

 اعتراض یک روزه «کلاه سفیدها» در تهران

روز گذشته بهره‌برداران کارمند رسمی و پیمانی پست‌های انتقال برق سراسر کشور پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات خود با مدیر دفتر توسعه منابع انسانی و امور اداری شرکت توانیر، تا عملی شدن وعده‌ها به اعتراض صنفی خود خاتمه دادند.

 

به گزارش ایلنا، به دنبال تجمع روز گذشته، تعدادی از بهره‌برداران کارمند رسمی و پیمانی پست‌های انتقال برق سراسر کشور با تعدادی از مسئولان وزارت نیرو ازجمله سیدمحمدحسینی (مدیر دفتر توسعه منابع انسانی و امور اداری شرکت توانیر) جلسه‌ای برگزار کردند.

 

به گفته یکی از کارکنان؛ مدیر دفتر توسعه منابع انسانی و امور اداری شرکت توانیر، به خوبی از موضوع مشکلات ما کارکنان بهره‌بردار انتقال نیرو به درستی واقف نبود، بنابراین روز گذشته با گوش دادن به مشکلاتمان، به صورت جدی وعده پیگیری و مطرح کردن مشکلات تبدیل وضعیت ما را داد.

 

وی تصریح کرد: خواسته ما کارمندان که در عناوین شغلی کارگری (اپراتور، کارشناس بهره‌برداری، مسئول پست و…) مشغول کار هستیم، تغییر قرار داد در احکام شغلی است. در همین رابطه مدیر دفتر توسعه منابع انسانی و امور اداری شرکت توانیر در جلسه دیروز از ما فرصت پیگیری موضوع را درخواست کرد.

 

به گفته یکی دیگر از بهره‌برداران انتقال برق، عدم پرداخت دستمزد کافی و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، سختی کار، جمعه‌کاری، حق جذب و… برای کارگرانی که با عنوان شغلی کارمند در پست‌های انتقال نیرو مشغول کارند، مشکلات زیادی به وجود آورده است.

 

او گفت: سالهاست پیگیر موضوع تبدیل وضعیت شغلی خود از کارمندی به کارگری بوده‌ایم و یکبار در سال ۹۶حدود ۷ هزار و ۶۱۰ نفر از همکاران قرارداد معین ما به عنوان کارگری تبدیل وضعیت شده‌اند و فقط ۱۵۰۰ نفر از کارکنان قرار دادرسمی، پیمانی باقی مانده‌ایم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه