ارسال به دیگران پرینت

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب:

۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل‌ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: ۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل‌ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل‌ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

محسن مرادی  اظهار کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه شهرستان سرپل ذهاب به علت کاهش تعداد موارد بستری و مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

وی افزود: تعداد بستری‌های بیمارستانی بر اثر ابتلاء به کرونا هم اکنون سه نفر بستری بوده و تعداد تست‌های مثبت به صورت روزانه میانگین ۲ الی چهار نفر مثبت است.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، تصریح کرد: ۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل ذهاب نوبت اول و ۷۶ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

مرادی با اشاره به تزریق دز سوم واکسن کرونا در سرپل ذهاب، گفت: ۲ هزار و ۳۹۵ نفر نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده و هیچ کمبود واکسنی در سرپل ذهاب وجود ندارد.

وی بیان کرد: نگرانی موجود در سرپل ذهاب بر اساس تجربه آن است که با بهبود وضعیت کرونایی عادی انگاری در جامعه آغاز و براثر همین رعایت نکردن پیک جدید مجدداً آغاز شود و بخصوص با پدید آمدن سویه جهش یافته در نقاط مختلف جهان عادی انگاری باعث بدتر شدن وضعیت کرونایی در شهرستان می‌شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد:، استفاده حداکثری از فضای مجازی و راه‌اندازی پویش من واکسن می زنم، واکسیناسیون سیار در روستاها و مکان‌های مختلف، تعیین ناظرین ستادی برای خانه‌های بهداشت و نظارت بر طرح واکسیناسیون کرونا، اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در افزایش پوشش واکسیناسیون عمومی کرونا مؤثر بوده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه