ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | پرسپولیس | وزارت ورزش و جوانان | تجمع پرسپولیسی‌ها | لیگ قهرمانان آسیا

تجمع پرسپولیسی‌ها مقابل وزارت ورزش

| جمعی از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان وزارت ورزش تجمع کردند.

تجمع پرسپولیسی‌ها مقابل وزارت ورزش

تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه(امروز) مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

هواداران با انتقاد از صدری خواستار تعیین تکلیف مدیریت باشگاه شدند و شعارهایی هم در این مورد سر دادند. آن‌ها اعلام می‌کردند که فقط دادکان یا طاهری را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس قبول دارند.

علاوه بر این آن‌ها به رفتن رادوشوویچ و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات بسته پرسپولیس هم انتقاد داشتند.

مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس نیز در میان هواداران حضور پیدا کرد و با نمایندگان معترضان گفت‌وگو کرد.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه