ارسال به دیگران پرینت

دادستان تهران:

بازدید سرزده دادستان تهران از سه دادسرا

در ادامه بازدیدهای میدانی دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسراها، علی صالحی از سه دادسرای تهران بازدید کرد.

بازدید سرزده دادستان تهران از سه دادسرا

طبق اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در ادامه بازدیدهای میدانی دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسراها به منظور ارزیابی عملکرد و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان واحدهای کشیک قضایی، علی صالحی از سه دادسرای تهران بازدید کرد.

عصر روز یکشنبه ۲۱ آذر، دادستان تهران در جریان این بازدیدهای سرزده از نواحی ۷، ۲۴ و ۲۶ دادسراهای تهران، علاوه بر گفت‌وگو با برخی از مراجعه‌کنندگان و بررسی مسائل آنها، با سرکشی از واحدهای کشیک وضعیت رسیدگی‌ها به‌ویژه اوقات رسیدگی، تصمیمات و دستورات قضایی صادر شده را بررسی کرد و روند رسیدگی به پرونده‌ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

دادستان تهران در این بازدیدها بر تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت مردم، رعایت موازین قانونی و حفظ حقوق شاکی و متهم در رسیدگی‌های قضایی تاکید کرد و گفت: رسالت دستگاه قضایی پاسخگویی به‌موقع و جلب رضایتمندی مردم در رسیدگی‌های قضایی است.

وی همچنین بر لزوم توجه به کاهش اطاله دادرسی تاکید کرد و افزود: علاوه بر این باید تعیین تکلیف پرونده‌های معوق به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یاسین ارسالی در

      سلام.بیایید به دادگاه شهرستان زابل شرق کشور تا متوجه ایجاد رابطه ماهم با دادگاه بشوید ثابت میکنم من یک زن هستم با چاقو مورد حمله قرار گرفتم و باید به دفتر اقا خامنه ای این ظلم را ثابت کنم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه