ارسال به دیگران پرینت

اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان | زنان کشتی گیر

تصادف هولناک در یزد بانوی کشتی ایران را راهی بیمارستان کرد + عکس

رییس هیات کشتی استان یزد گفت: « یگانه غریب‌گشته » بانوی ملی‌پوش کشتی آلیش کشور که در اردوی آمادگی قبل از اعزام به مسابقه جهانی جایزه بزرگ قرقیزستان حاضر شد، هنگام ورود به خوابگاه درتهران بر اثر تصادف رانندگی از ناحیه پا و کمر دچار آسیب‌دیدگی شد.

تصادف هولناک در یزد بانوی کشتی ایران را راهی بیمارستان کرد + عکس

مجتبی صدقی روز دوشنبه افزود: هرچند پس از بستری در بیمارستان حال عمومی وی مساعد اعلام شد، اما ، این کشتی گیر از ادامه مسیر و اعزام به مسابقه بین‌المللی یادشده بازماند.

رییس هیات کشتی یزد توضیح بیشتری به زمان  و چگونگی تصادف نکرد، مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران از ۲۰ تا ۲۷ آذرماه جاری در خانه کشتی توفیق جهانبخت در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این ورزشکار که پر افتخارترین و با سابقه‌ترین عضو کشتی آلیش بانوان کشور است در هیچ مسابقه‌ای بدون مدال باز نگشته بود این بار به دلیل تصادف یک مدال قطعی را در اوج آمادگی از دست داد.

این فعال ورزشی گفت: این بانوی قهرمان کشتی به تازگی در وزن ۵۵ کیلوگرم به اردوی آمادگی تیم‌ملی برای حضور در مسابقه جهانی جایزه بزرگ قرقیزستان دعوت شده بود.

صدیقی بیان کرد: زمان دقیق برگزاری مسابقه بین‌المللی جایزه بزرگ «ارکین‌بایف» قرقیزستان از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

 غریب‌گشته جزو با سابقه‌ترین و پر افتخارترین بانوی کشتی‌گیر در بین اردونشینان تیم‌ملی محسوب می‌شود و چند ماه قبل با اقتدار به مقام قهرمانی انتخابی تیم‌ملی رسید.

وی چندین دوره قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش بانوان کشور شد و مدال نقره آسیا و برنز جهانی را در کارنامه خود دارد و از پر افتخارترین ورزشکاران استان یزد است.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و هیات کشتی در ۱۱ شهرستان استان فعال است.

رئیس پلیس راهور ناجا | تصادف

افزایش تصادفات و جان‌باختگان در سال ۱۴۰۰ | وجود ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امسال شاهد افزایش تصادفات و تعداد جانباختگان ناشی از تصادف هستیم یکی از دلایل آن هم افزایش ترددها است.

افزایش تصادفات و جان‌باختگان در سال ۱۴۰۰ | وجود ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور
 

سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در این ۸ ماهی که از سال ۱۴۰۰ گذشته، ترددها نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته و طبیعی است، زیرا در سال ۹۹ با شرایط بسیار ویژه و قابل توجهی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه امسال شاهد افزایش تصادفات و تعداد جانباختگان ناشی از تصادف هستیم یکی از دلایل آن هم افزایش ترددها است، اما به هرحال به جز این مورد، مولفه‌های دیگری هم موثر است که مهمترین آن به وجود نقاط حادثه‌خیز است.

 

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: کماکان ما در سطح کشور شاهد بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز هستیم، جلسات متوالی هم در این ارتباط تشکیل داده شده و حرکت‌های خوبی هم انجام شده است، امیدواریم تا پایان سال شاهد رفع بخش قابل توجهی از این نقاط باشیم.

 

سردار حسینی بیان کرد: اراده برای ساماندهی این حوزه وجود دارد، چندی پیش مقام معظم رهبری اشاره داشتند به رفع مشکلات ترافیکی از لحاظ ترافیکی و رئیس جمهور هم دغدغه مناسبی دارد، وجود این حساسیت‌ها و اولویت‌ها این نوید را می‌دهد که ما در آینده شاهد اتفاقات خوب باشیم.

 

وی یادآور شد: نوع نگاه و خواست و اراده مردم برای رعایت قوانین مسئله بزرگ و مهمی است همچنین رانندگان باید از حرکات خطرآفرین اجتناب کنند تا اتفاقی رخ ندهد، امیدواریم در کشور از لحاظ سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسیم.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه