ارسال به دیگران پرینت

سپند امیرسلیمانی:

خوشحالی سپند امیرسلیمانی از رکورد زنی «کلبه عموپورنگ»+ عکس

سپند امیرسلیمانی عکس زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

خوشحالی سپند امیرسلیمانی از رکورد زنی «کلبه عموپورنگ»+ عکس

سپند امیرسلیمانی ، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری در صفحه خود از رکوردشکنی مجموعه « کلبه عموپورنگ » در تلوبیون خبر داد.

خوشحالی سپند امیرسلیمانی از رکورد زنی «کلبه عموپورنگ»+ عکس

بیوگرافی سپند امیر سلیمانی

سپند امیرسلیمانی در سال ۱۳۵۶ متولد شد. پدر او سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. خواهر او کمند امیرسلیمانی نیز به حرفه بازیگری اشتغال دارد. در دوران کودکی خانواده آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند. بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد. از آنجایی که به موسیقی علاقه داشت، پس از پایان سال سوم راهنمایی در هنرستان صدا و سیما ثبت نام کرد، ولی به دلیل حذف این رشته در آن سال، مجبور شد در رشته برق ادامه تحصیل دهد. بعد از گرفتن دیپلم هنرستان، کنکور هنر داد تا موسیقی بخواند، اما در رشته بازیگری پذیرفته شد، هرچند در ابتدا علاقه‌ای به این حرفه نداشت.

در سال ۱۳۸۰ ابوالحسن داوودی بازی او را بر صحنه تئاتر دید و از وی برای ایفای نقش در فیلم نان، عشق و موتور هزار دعوت کرد. از میان سایر آثار سینمایی و تلویزیونی او می‌توان به فیلم‌های اخراجی‌ها (۱۳۸۵)، خوب، بد، جلف (۱۳۹۴)، هزارپا (۱۳۹۶) و سریال‌های شبهای برره، کلاه پهلوی و معمای شاه اشاره کرد.

او معتقد است بازیگری امنیت مالی ندارد و به همین خاطر در کنار حرفه اصلیش مدتی در فودکورت فروشگاه جام جم ساندویچ فروشی کوچکی را به نام ۳پند اداره می‌کرد.

 

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه