ارسال به دیگران پرینت

باقری‌کنی:

موضوعات اختلافی ۶ دور مذاکرات قبلی هنوز حل نشده و روی میز است

مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین با بیان اینکه موضوعات اختلافی ۶ دور مذاکره قبلی در وین هنوز حل نشده و روی میز است، گفت: ایران چیزی کمتر از برجام را نخواهد پذیرفت.

موضوعات اختلافی ۶ دور مذاکرات قبلی هنوز حل نشده و روی میز است

علی باقری‌کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه ۱+۴ درباره اظهارات یک مقام اروپایی مبنی بر اینکه هشت مورد باز و اختلاف در پیش‌نویس قبلی وجود دارد و در پاسخ به این سوال که الآن اختلافات موجود در مذاکرات جاری در وین در چه زمینه‌هایی است؟ گفت: در پیش‌نویسی که حاصل گفتگوهای وین ۶ و بعد از ۶ دور گفتگو است، چند موضوع اختلافی بین طرفین باقی ماند که نیازمند تصمیم‌گیری در سطح عالی داشت و این‌ها الآن هم حل نشده روی میز است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه تصریح کرد: در طول گفتگوهایی که از هشتم آذر شروع شد نگاه خودمان را در خصوص موضوعات مختلف گفتگوها چه در بحث لغو تحریم‌ها، اقدامات هسته‌ای، راستی‌آزمایی و تضمین‌ها و همین طور موارد دیگر بیان کردیم. برخی از این مسائل در طی گفتگوهایی که چند روز گذشته انجام شد مورد قبول طرف مقابل قرار گرفته و برخی مورد قبول طرف مقابل قرار نگرفته است.

مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین با بیان اینکه موضوعات اختلافی ۶ دور مذاکره قبلی در وین هنوز حل نشده و روی میز است، تصریح کرد که ایران چیزی کمتر از برجام را نخواهد پذیرفت.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه