ارسال به دیگران پرینت

پلیس امنیت عمومی تهران:

قمه‌کشی به خاطر اختلاف بر سر بازی کودکان | همسایه به کما رفت

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بلافاصله به محل مورد نظر در شهرک کاروان اعزام شده و در تحقیقات اولیه دریافتند این دو گروه که در همسایگی همدیگر زندگی می‌کردند، طی اختلاف بر سر بازی کودکان با هم درگیر شده که در این بین یکی از این نفرات که سابقه چندین فقره درگیری و شرارت دارد، با قمه آسیب شدیدی را به نفر مقابل وارد کرده به نحوی که مضروب در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

قمه‌کشی به خاطر اختلاف بر سر بازی کودکان | همسایه به کما رفت

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری عاملان درگیری و ضرب و جرح یکی از شهروندان در حوالی شهرک کاروان خبر داد.

سرهنگ علی محمدی با اعلام خبر بازداشت متهمانی که با قمه، یک شهروند را مصدوم کرده بود، در تشریح این خبر اظهار کرد: اوایل آذرماه خبری درباره درگیری بین دو همسایه که موجب آسیب شدید یکی از این افراد شده بود، دریافت کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بلافاصله به محل مورد نظر در شهرک کاروان اعزام شده و در تحقیقات اولیه دریافتند این دو گروه که در همسایگی همدیگر زندگی می‌کردند، طی اختلاف بر سر بازی کودکان با هم درگیر شده که در این بین یکی از این نفرات که سابقه چندین فقره درگیری و شرارت دارد، با قمه آسیب شدیدی را به نفر مقابل وارد کرده به نحوی که مضروب در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

وی با اشاره به متواری شدن عاملان این درگیری تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه‌روزی دو نفر از عاملان اصلی دستگیر شده و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با اعتراف به بزه انتسابی، برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه