ارسال به دیگران پرینت

راس گربر | بیت کوین | اتریوم

تشبیه بیت کوین و اتریوم به سوسک، از نظر انعطاف پذیری و مقاومت!

راس گربر مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری Gerber Kawasaki، بیت کوین و اتریوم را با “سوسک” مقایسه کرد تا در مصاحبه اخیر خود در یاهو فایننس، انعطاف پذیری دو رمزارز بزرگ را برجسته کند.

تشبیه بیت کوین و اتریوم به سوسک، از نظر انعطاف پذیری و مقاومت!

تشبیه بیت کوین و اتریوم به سوسک، از نظر انعطاف پذیری و مقاومت!

راس گربر مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری Gerber Kawasaki، بیت کوین و اتریوم را با “سوسک” مقایسه کرد تا در مصاحبه اخیر خود در یاهو فایننس، انعطاف پذیری دو رمزارز بزرگ را برجسته کند: “بیت‌کوین و اتریوم مانند سوسک‌ها هستند، آن ها نمی‌میرند. بیت‌کوین و اتریوم بهترین راه برای نگهداری دارایی‌ها در دراز مدت بوده‌اند.”

وی در ادامه خاطرنشان کرد که هر دوی این ارزهای رمزپایه در آستانه مرگ بودند، اما موفق شدند قوی تر از همیشه بازگردند: “در طول این هفت سال، من چندین بار شاهد کشته شدن آن ها بوده ام اما آن ها درست مانند سوسک ها برای هزاران، بلکه میلیون ها سال، به حیات خود ادامه می دهند.”

گربر می‌گوید که نمی‌خواهد با ارزهای رمزپایه‌ای که هیچ کاربردی ندارند، کاری انجام دهد، زیرا خود را سرمایه‌گذار بلندمدت می‌داند.

این سرمایه‌گذار آمریکایی همچنین به جامعه رمزارزها هشدار داد که زمستان بعدی رمزارزها در نهایت فرا خواهد رسید و این بار “بی رحمانه” خواهد بود.

 

منبع : رمزارز آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه