ارسال به دیگران پرینت

ازدواج ژیلا امیرشاهی | مهاجرت ژیلا امیرشاهی | ژیلا امیرشاهی در اینستاگرام

عکس “مجری معروف به خانه برمیگردیم” بعد مهاجرت به کانادا

ژیلا امیرشاهی به تازگی عکس هایی را از خود در کانادا منتشر کرده که حجابش را کامل حفظ کرده است.

عکس “مجری معروف به خانه برمیگردیم” بعد مهاجرت به کانادا

ژیلا امیرشاهی مجری معروف و دوست داشتنی به خانه برمی گردیم در اینستاگرامش عکسی را با حجاب کامل بعد از مهاجرت به کانادا منتشر کرده است.

حرکت عجیب "مجری معروف به خانه برمیگردیم" بعد مهاجرت به کانادا

ژیلا امیرشاهی مجری معروف و متولد سال ۱۳۳۹ در قزوین می باشد . شهرت او به دلیل اجرای برنامه به خانه برمی گردیم , می باشد که سالهاست از شبکه پنج سیما پخش می شود .

او در دوره ای کوتاه و به دلیل شغل همسرش از ایران, مهاجرت کرد و در ایران نبود.او پس از بازگشت باز هم به اجرای به خانه برمیگردیم پرداخت . طبق گفته های خودش, او علاقه زیادی به اجرای این برنامه دارد . در حال حاضر ژیلا امیرشاهی در کانادا به سر می برد.

ژیلا امیرشاهی متولد ۱۳۳۹ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی است. او بیشتر , با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده‌است.

ازدواج امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌است و حاصل آن ازدواج ۳ دختر می‌باشد.

امیرشاهی در ابتدا دبیر زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل عدم رضایت از شغل خود , و علاقه به گویندگی وارد سازمان صدا و سیما شد.

ژیلا امیرشاهی متولد فصل بهار در تهران و فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی است. او بیشتر با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده‌است و در شبکه سلامت نیز به اجرا مشغول است. ژیلا امیرشاهی با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌ است و حاصل آن ازدواج ۳ دختر می‌باشد.

ژیلا امیرشاهی مجری تلویزیون

ژیلا امیرشاهی

در ابتدا دبیر زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل عدم رضایت از شغل خود و علاقه به گویندگی، وارد سازمان صدا و سیما شد. در سال ۷۱ به صورت مقطعی در گروه سیاسی و دانش فعالیت کرده و از سال ۷۳ وارد رادیو می‌شود که این آغاز کار حرفه ای اوست.

ژیلا امیرشاهی مجری سابق تلویزیون

ژیلا امیرشاهی مجری سابق تلویزیون

برنامه جهان دانش اولین اجرای رادیویی ژیلا امیرشاهی و پس از آن نیز در دو برنامه با موضوعات متفاوت به اجرا پرداخت که یکی برنامه ای ادبی به نام گل گشت و دیگری برنامه ای در حوزه دفاع مقدس به نام جلوه‌های پایداری بود.

اشنایی با همسر ژیلا امیرشاهی

مجری

ژیلا امیرشاهی مجری

همسرم در خارج از ایران در رشته هنر و گرافیک تحصیل کرده بود و آنطور که تعریف می‌کند بعد از اینکه به ایران آمده بود، مادرشان از رشته تحصیلی او راضی نبود و به همسرم گفته بود کاش در رشته بهتری درس می‌خواندی و اساسا هنر را قبول نداشت چراکه معتقد بود رشته‌های هنری درآمدی ندارند و برای ادامه زندگی نمی‌توانند کمک حال یک مرد باشند. در ادامه همسرم برای اینکه حرف مادر را عملی کند و برخلاف میل قلبی خود، در ایران نیز رشته دیگری را خواند و اتفاقا وارد دانشگاهی شد که من در آنجا درس می‌خواندم و ما در آن دانشگاه با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم.

ژیلا امیرشاهی گفت : به خاطر شغل همسرم چند سالی در خارج از کشور زندگی کردیم و من فوق لیسانسم را در رشته مدیریت بازرگانی یا  MBA در آنجا خواندم.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      خداییش با حجاب چقدر قشنگتره

    • چادر حجاب برتر ارسالی در

      کاشکی خانمهای بازیگر ومجری میدونستن با حجاب خیلی زیبا تر و محترم تر هستند.

    • شهروند ارسالی در

      حالاچکار کنیم که هی عکس میزاری منظورت چیه ازاینم میخوای پول دربیاری بسه دیگه حالا هم که نیستی هی میای تو اینترنت. به ما چه

    • مردم عادی ارسالی در

      به ما چه ؟؟ دلار ارزون شد !!!!

    • امیر محمد ارسالی در

      اینکه میگن فلانی اصالت داره همینه خیلی از بازیگرها هم هستندوقتی به شهرت می رسند دیگه از جای خودشون در میرن.درود بر شما بانوی اصیل ایرانی باعث افتخاری

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه