ارسال به دیگران پرینت

تیم ملی عمان | برانکو | فدراسیون فوتبال

برانکو مزد درخشش با تیم ملی عمان را گرفت

فدراسیون فوتبال عمان به دلیل عملکرد خوب تیم ملی می خواهد برانکو ماندگار شود.

برانکو مزد درخشش با تیم ملی عمان را گرفت

تیم ملی فوتبال عمان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام کشورهای عربی به مصاف تونس رفت و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و از این رقابت ها خداحافظی کرد.

اما فدراسیون فوتبال عمان از پروفسور رضایت دارد و در این دوران کوتاه رضایت کامل از عملکرد مرد کروات پیدا کرده و می خواهد به او هدیه بدهد.

سایت «الکوره» خبر داد فدراسیون عمان از سطح خوب تیم ملی زیرنظر برانکو رضایت کامل دارد و می خواهد قرارداد این مربی کروات را برای سال آینده تمدید کند.

مسئولی از فدراسیون عمان در این زمینه، گفت: مذاکرات برای تمدید قرارداد برانکو برای سال آینده آغاز شده و ما می خواهیم این مربی کروات در تیم ملی بماند. سالم الوهیبی رئیس فدراسیون کسی است که از برانکو رضایت کامل دارد و می خواهد قراردادش را تمدید کند.

تیم ملی عمان زیرنظر برانکو نتایج قابل قبولی را از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ کسب کرد. پروفسور موفق شد این تیم ضعیف عربی را متحول کند و به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی رسید. در این مرحله نیز برانکو نتایج بدی نگرفته است.

فوتبال | برانکو

اتفاق جنجالی در بازی شاگردان برانکو+عکس + فیلم

در بازی تیم ملی عراق با عمان در مسابقات جام جهانی عرب ها ۲۰۲۱ اتفاقی عجیب رخ داد.

اتفاق جنجالی در بازی شاگردان برانکو+عکس + فیلم
 

تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روز گذشته در مسابقات جام جهانی عرب ها در قطر به مصاف تیم ملی عمان رفت که این بازی جنجالی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی تا دقیقه ۹۰ با نتیجه یک بر صفر به نفع عمان زیر نظر برانکو پیگیری می شد که داور یک پنالتی برای عراقی ها گرفت.

 

اتفاق جنجالی در این زمان رخ داد. ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پشت ضربه پنالتی ایستاد که این اقدام بازیکن عراقی عصبانیت ژلیکو پتروویچ سرمربی موقت عراق را به همراه داشت.

 

این مربی اهل یوگوسلای از شدت عصبانیت وارد زمین بازی شد و به ایمن حسین حمله ور شد. در نهایت بازیکن عراقی از زدن پنالتی منصرف شد. در نهایت حسین عبدالکریم جبار این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

اتفاق جنجالی در بازی شاگردان برانکو/عکس

 

اتفاق جنجالی در بازی شاگردان برانکو/عکس

 

 
 
 
 
Play Video
Advertisement
 
 
 
 
 
حجم ویدیو: 876.90K | مدت زمان : 00:00:10 
 
 
منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه