نماینده تهران:
اینترنت یک تیغ دو دَم است
| در شبکههای اجتماعی خارجی که مدعی حقوق بشر هستند هر جا سخن حق زده میشود بلافاصله طرف را بیرون میکنند به همین دلیل ما میگوییم شبکههای اجتماعی داخلی باید قدرتمند و اثرگذار باشند.
| در شبکههای اجتماعی خارجی که مدعی حقوق بشر هستند هر جا سخن حق زده میشود بلافاصله طرف را بیرون میکنند به همین دلیل ما میگوییم شبکههای اجتماعی داخلی باید قدرتمند و اثرگذار باشند.
هدف آسیب نرسیدنه یا بی اطلاع بودن مردم.به هر حال که هرکی هر کار دلش میخواد می کنه و مردم زیر این همه مشکلات له شدند و هیچ کس هم خیالش نیست خداوند هم که فعلا سکوت کرده.فقژ خودش به داد همه مون برسه