ارسال به دیگران پرینت

اولین پیتزا فروش تهران فوت کرد

عمو داوود، قدیمی ترین پیتزا فروش تهران درگذشت

عمو داوود اولین پیتزا فروش تهران فوت کرد. پیتزا داوود در خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر قرار دارد که خیلی‌ها با پیتزاهاش خاطره دارند.


عمو داوود، قدیمی ترین پیتزا فروش تهران درگذشت

عمو داوود اولین پیتزا فروش تهران فوت کرد.

پیتزا داوود در خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر قرار دارد که خیلی‌ها با پیتزاهاش خاطره دارند.

کوچه‌ی «لولاگر» در خیابان معروف نوفل‌ لوشاتوی تهران است که قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران نیز درآن قراردارد.

کوچه لولاگر یک کوچه قرینه است که تمام خانه‌ها، نماها، بالکن‌ها و پنجره‌های آن و حتی درختان کاشته شده درون خانه‌ها به‌صورت قرینه و موازی از ابتدا ساخته‌شده است.

به‌محض ورود در این کوچه با بالکن‌ها، پنجره‌ها و نماهای شیشه‌ای مشابه در دو طرف کوچه مواجه می‌شوید که تا انتهای کوچه نیز ادامه دارد.

اگرچه سال‌ها از عمر ساختمان‌ها و کوچه لولاگر می‌گذرد اما با توجه به ادامه حیات در یک‌سوی کوچه و زندگی ساکنان در آن توسط مالکان اصلی، می‌توان نشانه‌هایی از زندگی قدیمی را در این محل دید.

اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل حیات این کوچه زیبا؛ وجود اولین پیتزا فروشی تهران است که با سبک خاصی که دارد مردم را بسوی خود جذب کرده و رونق خاصی به محل بخشیده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      والا من نوکیا 6.2دارم با وصف اینکه حدود دو سال از عمرش میگذره راضیم.. ولی اگه خدا عمری وپولی دادو اگه خواستم بین گزینه های فعلی نوکیا خرید کنم نوکیاx20تو نظرمه...

    • خسته از اخبار ناگوار ارسالی در

      سلام ،ای کاش قبل فوت این عزیز د موردش مطلب مینوشتید تا مردم ایشان را بشناسند . شاید کسی دوست داشت قبل فوتش به مغازش بره و ایشان را ببین ......

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خدا بیامرزه مرد شریف و مشتری مدار بود اصل کارش برای سیر شدن مشتری بود حتی دونفری میرفتی وی پیتزا از خرید میکردی سیر میشدی و انسان بسیار شریف بودش اینجاست که بین ادم خوب معلومه مطمعن باشید تا سالهای درازی از ایشون در لایه های اجتمعاعی به خوبی یاد میشه خدابیامرزه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه